ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 103306
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
  • 122 بازدید
  • ارسال توسط :
تهران| پیکر شهید مدافع حرم «رسولی» در شهرستان دماوند تشییع شد+تصاویر

تهران| پیکر شهید مدافع حرم «رسولی» در شهرستان دماوند تشییع شد+تصاویر

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از دماوند، پیکر پاک شهید تازه تفحص شده مدافع حرم «غلام رسولی» عصر امروز همزمان با آخرین روز از ماه شعبان پس از مراسم وداع و ذکر مصیبت اهل بیت(ع) در روستای آئینه‌ورزان شهرستان دماوند تشییع و به […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از دماوند، پیکر پاک شهید تازه تفحص شده مدافع حرم «غلام رسولی» عصر امروز همزمان با آخرین روز از ماه شعبان پس از مراسم وداع و ذکر مصیبت اهل بیت(ع) در روستای آئینه‌ورزان شهرستان دماوند تشییع و به خاک سپرده شد.

قاسم ملیحی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: شهید رسولی نهمین شهید روستای آئینه‌ورزان است که امروز پس از گذشت 3 سال تفحص با حضور اقشار متخلف مردم و مسئولان تشییع و تدفین شد.

وی بیان کرد: شهید رسولی 30 سال سن داشت که جهت دفاع از حریم حضرت زینب(س) به سوریه اعزام شد و در 15 اردیبهشت‌ماه 95 در خانطومان سوریه در منطقه عملیاتی شامات به شهادت رسید.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند سپس با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد شهدا افزود: امیدواریم این راه شهدا همچنان تداوم داشته باشد و ما نیز خدمتگذار خوبی برای خانواده‌های این عزیزان باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن