ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 103351
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
کشته و زخمی شدن ۲۰ مزدور ائتلاف سعودی در شمال یمن

کشته و زخمی شدن ۲۰ مزدور ائتلاف سعودی در شمال یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، تعداد زیادی از عناصر شبه‌نظامی وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی روز سه‌شنبه در تبادل آتش با نیروهای ارتش یمن و انصارالله در استان الجوف واقع در شمال این کشور کشته و زخمی شدند. منابع نظامی یمن می‌گویند که در این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، تعداد زیادی از عناصر شبه‌نظامی وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی روز سه‌شنبه در تبادل آتش با نیروهای ارتش یمن و انصارالله در استان الجوف واقع در شمال این کشور کشته و زخمی شدند.

منابع نظامی یمن می‌گویند که در این درگیری، بیش از ۲۰ نفر از مزدوران وابسته به ائتلاف سعودی کشته و زخمی شدند.

در ابن رابطه، یک منبع نظامی به پایگاه خبری انصارالله گفت نیروهای یمنی روز امروز سه‌شنبه در یک عملیات تهاجمی منطقه «المصلوب» استان الجوف را هدف قرار دادند.

منابع یمنی تاکید کردند که تعدادی از عناصر مزدور هم در جریان این عملیات، بر اثر انفجار بمب کنار جاده‌ای در محور «المهاشمه» شهرستان خب‌و‌الشعف از پای درآمدند.

نیروهای یمنی روز یکشنبه گذشته نیز در «جازان» و «نجران» واقع در جنوب عربستان، عملیاتی را انجام دادند که به کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر از شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی منجر شد. در عملیات روز یکشنبه نیروهای یمنی در نجران و جازان،‌ در مجموع ۵۱ نفر کشته و زخمی شدند(جزئیات بیشتر).

حملات ائتلاف سعودی به یمن به بهانه بازگرداندن قدرت به «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن، بیش از پنج سال است که آغاز شده و موجب کشته و زخمی شدن هزاران نفر از مردم این کشور شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن