ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 103366
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۴:۱۹
  • 124 بازدید
  • ارسال توسط :
ماجرای مدافع حرمی که ۱۰۰ دلار را صرف خرید بادمجان در سوریه کرد!

ماجرای مدافع حرمی که ۱۰۰ دلار را صرف خرید بادمجان در سوریه کرد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید مدافع حرم «محمدرضا دهقان امیری» متولد ۲۶ فروردین ۱۳۷۴ و فرزند دوم خانواده دهقان امیری بود. او که دانش‌آموخته دبیرستان علوم و معارف اسلامی امام صادق (ع) و دانشجوی سال سوم فقه و حقوق اسلامی در مدرسه عالی […]

ماجرای مدافع حرمی که توشه صد دلاری‌اش را در سوریه بادمجان خرید!به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید مدافع حرم «محمدرضا دهقان امیری» متولد ۲۶ فروردین ۱۳۷۴ و فرزند دوم خانواده دهقان امیری بود. او که دانش‌آموخته دبیرستان علوم و معارف اسلامی امام صادق (ع) و دانشجوی سال سوم فقه و حقوق اسلامی در مدرسه عالی شهید مطهری بود، در نیمه مهرماه سال ۱۳۹۴ با عنوان «بسیجی تکاور» برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) عازم سوریه شد و در ۲۱ آبان همان سال در حلب به شهادت رسید. پیکر این شهید مدافع حرم پس از بازگشت به کشورمان، در امامزاده علی‌اکبر (ع) چیذر به خاک سپرده شد.

موقعی که داشت می‌رفت، پدرش یک اسکناس صد دلاری داد. خیلی ذوق کرد، آن را بوسید و در جیبش گذاشت. وقتی در سوریه بود آن را خرج نکرد تا این که در بازار حلب یک گونی بادمجان خرید، آن‌ها را بین همرزمانش تقسیم کرد تا هر کس هر چه دلش خواست با آن غذایی درست کند، خودش بادمجان کبابی درست کرد. این کارش تعجب برانگیز بود. چون به شدت از بادمجان متنفر بود و به هیچ عنوان به غذایی که در آن بادمجان بود لب نمی‌زد.

ماجرای مدافع حرمی که توشه صد دلاری‌اش را در سوریه بادمجان خرید!

منبع:میزان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن