ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 103382
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵
  • 113 بازدید
  • ارسال توسط :
شلیک موشک زلزال ارتش یمن به مواضع مزدوران عربستان؛ شکار 2 متجاوز سودانی

شلیک موشک زلزال ارتش یمن به مواضع مزدوران عربستان؛ شکار 2 متجاوز سودانی

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، یک منبع نظامی گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک فروند موشک زلزال 1 به مرکز تجمع مزدوران ارتش سعودی در منطقه الصوح واقع در جبهه نجران شلیک […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، یک منبع نظامی گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک فروند موشک زلزال 1 به مرکز تجمع مزدوران ارتش سعودی در منطقه الصوح واقع در جبهه نجران شلیک کردند.

وی افزود که بر اثر این حمله موشکی شماری از مزدوران کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر نیروهای یمنی با یک فروند موشک هدایت شوند یک دستگاه بولدوزر نظامی متجاوزان و یک خودروی حامل مزدوران را در منطقه "الطلعه" در نجران منهدم کردند.

تک تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز چهارشنبه دو تن از مزدوران سودانی را در شمال منطقه مرزی میدی واقع در استان حجه به هلاکت رساندند.

شکار 4 متجاوز سودانی توسط نیروهای یمنی

و خبر دیگر اینکه بر اثر حملات متجاوزان و مزدوران عربستان به منطقه "الفرس" در بخش "التحیتا" در استان الحدیده یک پیرزن یمنی به شهادت رسید و یک دختر بچه نیز زخمی شد.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن