ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 103465
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۷:۳۰
  • 470 بازدید
  • ارسال توسط :

دلایل خروج یکجانبه انصارالله از ۳ بندر یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «محمد علی الحوثی»، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن ضمن تأیید خروج نیروهای انصارالله از ۳ بندر در استان الحدیده، دلیل این اقدام را تشریح کرد.   الحوثی در صفحه توییتر خود دلیل این اقدام را کارشکنی انگلیس، آمریکا، عربستان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «محمد علی الحوثی»، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن ضمن تأیید خروج نیروهای انصارالله از ۳ بندر در استان الحدیده، دلیل این اقدام را تشریح کرد.

  الحوثی در صفحه توییتر خود دلیل این اقدام را کارشکنی انگلیس، آمریکا، عربستان سعودی و امارات در اجرای توافق آتش‌بس استکهلم عنوان کرده است.   وی افزود: این عقب‌نشینی تأیید می‌کند که عامل تأخیر در احرای توافق استکهلم کشورهای انگلیس، آمریکا، عربستان، امارات و هم‌پیمانان آن‌ها هستند.   بر اساس اعلام رئیس کمیته عالی انقلاب یمن، این عقب‌نشینی از ساعت ۱۰ روز شنبه ۱۱ می (۲۱ اردیبهشت ماه) آغاز می‌شود.   سازمان ملل روز جمعه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که انصارالله یمن با خروج یکجانبه از ۳ بندر «الحدیده»، «الصلیف» و «رأس عیسی» موافقت کرده است.   محمد علی الحوثی در بخش دیگری گفت: ما سازمان ملل و شورای امنیت را مسئول کامل ادامه بدترین بحران انسانی در یمن می‌دانیم که در پی محاصره فرودگاه صنعا، عدم پرداخت دستمزد‌ها و به گرسنگی کشاندن عامدانه مردم ایجاد شده است.  

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن