ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 103509
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۵:۲۵
  • 101 بازدید
  • ارسال توسط :
توان نظامی انصارالله یمن چقدر است ؟

توان نظامی انصارالله یمن چقدر است ؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه خبر خبرگزاری برنا، توانمندی‌های انسانی جریان انصارالله را می توان در موارد زیر برشمرد:  کمیته های مردمی: این گروه شامل مبارزانی هستند که به شکل دوره ای در جبهه‌های مختلف نقل مکان می‌کنند. آنها گرایش های مذهبی زیدی دارند و منبع اصلی نیروهای مبارزه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه خبر خبرگزاری برنا، توانمندی‌های انسانی جریان انصارالله را می توان در موارد زیر برشمرد: 

کمیته های مردمی: این گروه شامل مبارزانی هستند که به شکل دوره ای در جبهه‌های مختلف نقل مکان می‌کنند. آنها گرایش های مذهبی زیدی دارند و منبع اصلی نیروهای مبارزه و مدافع یمنی را شامل می شود. نفرت از متجاوزان و درگیری‌های سیاسی از دیگر عوامل پیوستن این عده به ارتش است. 

توانمندی تسلیحاتی: توانمندی های تسلیحاتی جریان انصارالله شامل تمامی تسلیحاتی است که این جریان طی جنگ های شش گانه ( ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۰ ) به دست آورده و تمامی تسلیحاتی که نیروهای مسلح این کشور دارا هستند.  آنها همچنین تسلیحاتی را از برخی منابع داخلی و خارجی در جریان جنگ کنونی به دست آورده اند. 

توانمندی موشکی: هسته اولیه موشک های بالستیک در یمن موشک های اسکاد بی است که  این کشور در دهه ۸۰ قرن گذشته میلادی از اتحاد جماهیر شوروی گرفته است. همراه با این موشک ها ۲۰ سکوی پرتاب موشک به یمن تحویل شد، بعلاوه ۱۵ موشک که در سال ۲۰۰۲ در چارچوب معامله ای از کره شمالی تحویل گرفت. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن