ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 103535
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :
چهارمین سالروز شهادت سردار «حمید محمدرضایی» برگزار می‌شود

چهارمین سالروز شهادت سردار «حمید محمدرضایی» برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از قزوین، مراسم چهارمین سالروز شهادت اولین شهید مدافع حرم استان قزوین، سردار جانباز شهید حمید محمدرضایی و یادبود برادر جانبازش سردار شهید علی محمدرضایی در قزوین برگزار می‌شود.این مراسم با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران، فردا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از قزوین، مراسم چهارمین سالروز شهادت اولین شهید مدافع حرم استان قزوین، سردار جانباز شهید حمید محمدرضایی و یادبود برادر جانبازش سردار شهید علی محمدرضایی در قزوین برگزار می‌شود.
این مراسم با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران، فردا سه‌شنبه 24 اردیبهشت ماه ساعت 17:30 در مسجد امام خمینی(س) غیاث آباد برپا خواهد شد.
در مراسم یاد شده، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه به سخنرانی خواهد پرداخت.

چهارمین سالروز شهادت حمید محمدرضایی برگزار می‌شود
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا، شهید حمید محمدرضایی، یکم مهر ماه سال ۱۳۵۰، در شهر شال از توابع استان قزوین به دنیا آمد، سال ۱۳۶۸ ازدواج کرد و دارای ۲ پسر و یک دختر بود.
این شهید گرانقدر عضو رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود، ضمن حضور در عملیات‌های مختلف در طول دفاع مقدس، شهریور سال 1390 برای مقابله با گروک تروریستی پژاک به مناطق غربی اعزام شد.
با آغاز بحران سوریه در سال ۱۳۹۱ به عنوان مستشار نظامی و مدافع حرم عازم سوریه شد، سال ۱۳۹۳ با سمت مسوول عملیات تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) استان قزوین و با درجه سرهنگ تمامی بازنشسته شد، اما مجدد سال ۱۳۹۴ و داوطلبانه عازم سوریه شده و سرانجام ۲۴ اردیبهشت سال ۱۳۹۴ در درگیری با تکفیری‌های داعش در سوریه مفقودالاثر شد.
پس از گذشت ۴ سال سرانجام پیکر مطهرش در اسفند سال ۱۳۹۷ شناسایی و بر روی دستان مردم شهیدپرور قزوین تشییع شد.
همچنین برادر این شهید بزرگوار، شهیدعلی محمدرضایی یکم شهریور ۱۳۴۵، در روستای شال از توابع شهر بویین‌زهرا به دنیا آمد و تا اول راهنمایی درس خواند.
این شهید گرانقدر به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت، چهارم دی ۱۳۶۵، در ام‌الرصاص عراق بر اثر اصابت گلوله، شهید شد و اثری از پیکرش به دست نیامده بود که سال 1396 پیکر مطهرش تفحص، شناسایی و در گلزار شهدای شال تشییع و به خاک سپرده شد.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن