ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 10360
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
  • 130 بازدید
  • ارسال توسط :
هفته بسیج سالروز مجاهدانی است که از جانهایشان در برابر وطن گذشتند/  اربعین نشان می دهد حرم امامان شیعه خط قرمز ما مسلمانان است

هفته بسیج سالروز مجاهدانی است که از جانهایشان در برابر وطن گذشتند/ اربعین نشان می دهد حرم امامان شیعه خط قرمز ما مسلمانان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار سرویس سیاسی رباط نیوز، حجت الاسلام سعید جلالی، امام جمعه موقت شهر رباط کریم در آیین عبادی سیاسی روز جمعه که ظهر امروز با حضور آحاد مردم، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار سرویس سیاسی رباط نیوز، حجت الاسلام سعید جلالی، امام جمعه موقت شهر رباط کریم در آیین عبادی سیاسی روز جمعه که ظهر امروز با حضور آحاد مردم، خنواده معظم شهدا و ایثارگران در مصلی شهر رباط کریم برگزار شد، اظهار کرد: انسان ها باید روی زمین بدانند که موجوداتی هستند که از فراهم کردن امکانات اولیه عاجز بوده اند و خدای متعال رحمتشان را شامل حال بندگان کرده است.

وی افزود:  باید دانست که ما محتاج نعمت های خداوند هستیم یعنی همه ما نیازمند نعمت های الهی هستیم و ایشان نیز از در رحمت تمام نعمتهایشان را به ما ارزانی کرده اند.

امام جمعه موقت رباط کریم ادامه داد: خدای متعال به تمام امور ما آگاه و بصیر است، از دانه هایی که در زمین می کاریم و آبی که از آسمان فرو می ریزد تا دانه ها رشد و نمو پیدا کنند همه شامل رحمتهای الهی نسبت به بندگان است، باید قدردان رحمتهای حق تعالی باشیم.

وی در ادامه با تبریک هفته بسیج به تمام زحمتکشان عرصه فرهنگ و امنیت، اظهار رکد: بسیج واژه های مهم و مقدس در ادبیات انقلاب کشور است، این نهاد مهم در سال 1357 به فرمان بینانگذار انقلاب اسلامی تشکیل و در تا امروز در جهت تقویت فرهنگ کشور گام های ارزنده ای نهاده است.

وی ابراز کرد: بسیجی نهادی است که آمده تا در برابر ظالمان زمان بایستاد و یاور مظلومان باشد.

 حجت الاسلام جلالی تأکید کرد: در دفاع مقدس هم در کنار قوای نظامی، مردم و بسیج هم پا به پا در مقابل دشمن ایستادند تا دشمن نتواند حتی یک وجب از خاک ما را بگیرد، مردم و بسیج چه در جبهه ها و چه در پشت جبهه ها سخت کار می کردند سخت تلاش می کردند و عاشقانه جان می دادند تا وجبی از کشور به دست بیگانگان نیفتد.

امام جمعه موقت رباط کریم اضافه کرد: هفته بسیج سال روز مجاهدانی است که قشنگ ترین تابلو های نقاشی را با خون خود می کشیدند تا پای جان مدافع این دین این خاک مرز بوم ایستادند.

 حجت الاسلام جلالی در بخش دیگری از سخنانش از همایش پیاده روی بزرگ اربعین سخن گفت و تصریح کرد: کسانی که اریعین حسینی را پیاده به سوی کربلا گام بر می دارد هر گام که این زائر حسینی بر می دارد یک ثواب یک خوبی می نویسد و یک گناه او را خط می زند و زمانی که زیارت می کند دو فرشته برای او و کلمات درست خوب که به زبان می اورد را برایش خوبی می نویسند .

 امام جمعه موقت رباط کریم خاطرنشان کرد: خواندن زیارت امام حسین و خواندن زیارت اربعین ثواب بسیاری دارد،اربعین اتحاد میان مسلمانان را نشان می دهد رابطه قلبی مسلمانان را نشان می دهد نشان می دهد حرم امامان شیعه خط قرمز ما مسلمانان است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن