ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 103622
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
هشدار "گریفیتس" درباره تاثیر جنگ در منطقه بر حل بحران یمن

هشدار "گریفیتس" درباره تاثیر جنگ در منطقه بر حل بحران یمن

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، مارتین گریفیتس نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن طی سخنانی در نشست شواری امنیت درباره تحولات یمن گفت: نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به طرح آرایش مجدد نیروها […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، مارتین گریفیتس نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن طی سخنانی در نشست شواری امنیت درباره تحولات یمن گفت: نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به طرح آرایش مجدد نیروها در بندرهای الحدیده پایبند بوده اند.

وی درباره تاثیر نشانه‌های جنگ در منطقه بر حل سیاسی در یمن هشدار داد و از شورای امنیت خواست که برای حمایت از رسیدن به راه حل سیاسی بحران یمنی اقدامی فوری انجام دهد.

گریفیتس از خروج نیروهای انصارالله از بندرهای الحدیده در غرب یمن تمجید کرد.

شلیک 2 موشک زلزال توسط ارتش یمن به مرکز تجمع مزدوران عربستانشلیک موشک زلزال ارتش یمن به مواضع مزدوران عربستان؛ شکار 2 متجاوز سودانی

نماینده ویزه سازمان ملل با بیان اینکه بعد از آرایش مجدد نیروها باید اقداماتی ملموس انجام شود گفت: صلح محقق نخواهد شد مگر با شرکت طیف‌های مختلف ملت یمن.

هیئت ملی یمن و دولت فراری و مستعفی این کشور دسامبر گذشته به توافقی در سوئد برای حل برخی مسائل از جمله استان الحدیده و بندرهای آن دست یافتند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن