ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 103634
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰:۵۵
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
بررسی «معامله قرن» در «جریان خاورمیانه»

بررسی «معامله قرن» در «جریان خاورمیانه»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه از تولیدات دفتر بیروت است و در اولین قسمت آن، دو موضوع «طرح آمریکا موسوم به «معامله قرن» برای تغییر وضعیت خاورمیانه» و «وتو کردن مصوبه کنگره مبنی بر قطع کمک به ائتلاف عربستان در یمن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه از تولیدات دفتر بیروت است و در اولین قسمت آن، دو موضوع «طرح آمریکا موسوم به «معامله قرن» برای تغییر وضعیت خاورمیانه» و «وتو کردن مصوبه کنگره مبنی بر قطع کمک به ائتلاف عربستان در یمن توسط دونالد ترامپ» مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد.

بخش اول این برنامه با نگاهی به طرح برقراری صلح در خاورمیانه و پایان مناقشات میان فلسطین و رژیم صهیونیستی که توسط دولت ترامپ پیشنهاد شده به بررسی جزییات مربوط به این طرح پرداخته و اهداف ترامپ از پیگیری طرح معامله قرن را مورد بحث و تبادل نظر قرار می دهد.

واکاوی نقش عربستان، اردن و مصر در طرح معامله قرن و مروری بر واکنش کشورهای غربی در قبال اقدامات رژیم صهیونیستی در فلسطین از قبیل شهرک سازی های غیرقانونی از دیگر مباحث مورد گفت و گو در این زمینه است.

«جریان خاومیانه» همچنین ضمن اشاره به وتو کردن مصوبه کنگره مبنی بر قطع کمک به ائتلاف عربستان در یمن توسط دونالد ترامپ به واکاوی دلایل وتو کردن مصوبه کنگره در مورد قطع ارتباط آمریکا با عملیات نظامی ائتلاف عربی در یمن پرداخته و جنایات عربستان در یمن و کشتار مردم بی گناه این کشور و نقش آمریکا در تجهیز تسلیحاتی عربستان را مورد بررسی قرار خواهد داد.

گفتنی است هر قسمت از برنامه «جریان خاورمیانه» با مدت زمان 25 دقیقه به کند و کاو و بررسی دو موضوع مختلف و مهم در زمینه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می پردازد و شامل آیتم هایی همچون مصاحبه با افراد صاحبنظر، آیتم گرافیکی و واکنش رسانه های اجتماعی نسبت به موضوعات مورد بررسی است.

«جریان خاورمیانه» به تهیه کنندگی و اجرای مروه عثمان ساعت 00:03 بامداد پنجشنبه 26 اردیبهشت از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز جمعه ساعت 04:00 روی آنتن خواهد رفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن