ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 103690
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
  • 72 بازدید
  • ارسال توسط :
جدیدترین تحولات میدانی جنوب عربستان/ 14 منطقه در استان عسیر به کنترل نیروهای یمنی درآمد/ در هم کوبیده شدن مواضع مزدوران سعودی در نجران + نقشه میدانی و عکس

جدیدترین تحولات میدانی جنوب عربستان/ 14 منطقه در استان عسیر به کنترل نیروهای یمنی درآمد/ در هم کوبیده شدن مواضع مزدوران سعودی در نجران + نقشه میدانی و عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله عملیات جدیدی را از مناطق تحت سیطره در جنوب شرق استان عسیر عربستان علیه نیروهای مزدور چند ملیتی رژیم سعودی آغاز کردند. براساس اطلاعاتی که یک منبع میدانی در اختیار مشرق گذاشته است، عملیات غافلگیرانه رزمندگان یمنی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله عملیات جدیدی را از مناطق تحت سیطره در جنوب شرق استان عسیر عربستان علیه نیروهای مزدور چند ملیتی رژیم سعودی آغاز کردند.

براساس اطلاعاتی که یک منبع میدانی در اختیار مشرق گذاشته است، عملیات غافلگیرانه رزمندگان یمنی علیه مزدوران سعودی در حومه منطقه «مجازه» صورت گرفته و در همان ابتدا خطوط دفاعی آنان در هم شکسته شد.

این منبع میدانی با بیان اینکه درگیری‌های سنگین میان نیروهای یمنی و مزدوران سعودی چندین ساعت به طول انجامید، گفت: نیروهای ارتش و مقاومت انصارالله با عقب راندن نیروهای مزدور ۱۴ منطقه را در جنوب شرق استان عسیر عربستان به کنترل درآوردند.

اعلام الحربی

وی از کشته و زخمی شدن شماری از نیروهای مزدور چند ملیتی رژیم سعودی خبر داد و افزود: نیروهای یمنی در جریان این عملیات توانستند مقادیر قابل توجهی از تجهیزات نظامی را به غنیمت بگیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، نیروهای یمنی درصدد هستند با سیطره بر مناطق حومه «المجازه»، فشار را بر نیروهای سعودی در استان عسیر افزایش دهند و همزمان راه جدیدی را برای نفوذ به محور غربی استان نجران عربستان باز کنند.

از محور جنوب غرب استان عسیر عربستان خبر می‌رسد، یگان پهپادی انصارالله پس از دریافت اطلاعات دقیق، مواضع و تجمع نیروهای مزدور و نظامیان سعودی را در منطقه «الربوعه» هدف قرار داد و خسارت‌های سنگینی به آنان وارد آورد.

گروهی دیگر از نیروهای یمنی همچنین عملیات غافلگیر کننده‌ای را علیه مواضع مزدوران سعودی در محور گذرگاه مرزی «علب» انجام دادند و توانستند شماری از آنان را از پای درآوردند و تعدادی دیگر را زخمی کنند.

استان عسیر در جنوب عربستان واقع شده و هم مرز با بخش باقم واقع در شمال استان صعده است؛ بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب شرق استان عسیر در پنج سال گذشته به کنترل رزمندگان یمنی درآمده است.

خبرها از استان نجران در جنوب عربستان حاکیست، گروهی مشترک از نیروهای ارتش و مقاومت انصارالله، حملات گسترده‌ای را از مناطق تحت سیطره علیه مزدوران سعودی در منطقه «الطلعه» انجام دادند.

اعلام الحربی

براساس اطلاعات به دست آمده، در جریان عملیات رزمندگان یمنی در منطقه «الطلعه»، خسارت‌های زیادی به تجهیزات نیروهای مزدور سعودی وارد آمد و شماری از آنان در این محور کشته و زخمی شدند.

از منطقه نظامی «الحماد» خبر می‌رسد، نیروهای یگان مهندسی در جریان یک عملیات دقیق موفق شدند گروهی از نیروهای مزدور سعودی را در کمین تله‌های انفجاری گرفتار و تعدادی از آنان را در این محور کشته و زخمی کنند.

به گفته منابع میدانی، نیروهای یمنی در منطقه «البقع» در محور شمال شرق استان صعده (هم مرز با جنوب استان نجران عربستان) توانستند شماری از مزدوران سعودی را در کمین تله‌های انفجاری گرفتار و به هلاکت برسانند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، یگان توپخانه نیروهای یمنی پس از دریافت اطلاعات دقیق مواضع نیروهای مزدور سعودی را در صحرای الاجاشر در شمال شرق استان صعده (مناطق مرزی مشترک با جنوب نجران عربستان) هدف قرار داد و ۱۵ تن از آنان را کشته و زخمی کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن