ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 103695
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :

تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم اراک در ضیافت افطار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازاراک، موسسه فرهنگی و هنری آیه اراک در ضیافت افطار ، اقدام به تجلیل از خانواده ی شهدای مدافع حرم ایرانی و افغانی شهر اراک کرد. در این مراسم خانواده های شهدا با بیان خاطره هایی از زندگی و شرح […]

تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم اراک در ضیافت افطاربه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازاراک، موسسه فرهنگی و هنری آیه اراک در ضیافت افطار ، اقدام به تجلیل از خانواده ی شهدای مدافع حرم ایرانی و افغانی شهر اراک کرد.

در این مراسم خانواده های شهدا با بیان خاطره هایی از زندگی و شرح دلاوری های شهدای خود ، شجاعت و غیرتمندی آنان را یادآوری کردند.

محمد حسن هاشمی ، دبیر اجلاسیه شهدای مدافع حرم استان مرکزی در گفت و گو باخبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازاراک، گفت: ما در سال گذشته برنامه اجلاسی شهدای مدافع حرم را داشتیم که برنامه فقط به اجلاسیه مختص نبود و تصمیم برآن شد که با خانواده شهدای مدافع حرم دورهمی هایی داشته باشیم. تا علاوه بر تجدید خاطره ، جمع آوری آثار شهدا سریع تر انجام گیرد.

وی افزود : در استان مرکزی 56 شهید مدافع حرم از تیپ فاطمیون و 5 شهید  مدافع حرم ایرانی داریم .همچنین یک اسیر از تیپ فاطمیون داریم.

دبیر اجلاسیه شهدای مدافع حرم استان مرکزی تصریح کرد : در سال گذشته حداقل 4 یادواره برای این شهدا  در اراک برگزار کردیم و هر یک از این شهرستان ها به نوبه ی خود این یادواره ها را برگزار می کنند اما یک برنامه شاخص و واحد هر سال به صورت استانی گرفته می شود.

کاظمی مسئول موسسه فرهنگی هنری آیه و مسئول برگزاری این مراسم نیز گفت : سعی کرده ایم در این مراسم گردهمایی ساده ای برگزار کنیم که در ضمن ضیافت افطار ، خانواده های شهدای ایرانی و افغانی مدافع حرم گرد هم بیایند و رشادت های شهیدانشان را بازگو کنند که رشادت های آنان برای جوانانی که در این فضای فرهنگی آمد و شد دارند باز گو شود و خاطره ای ماندگار هم برای خانواده های شهدا و هم جوانان شهر به یادگار بماند.

در پایان مراسم نیز با هدایایی از خانواده معظم شهدای مدافع حرم تجلیل شد.

انتهای پیام / الف

تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم در اراک

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن