ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 10378
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۶:۴۱
  • 121 بازدید
  • ارسال توسط :
تحقق اقتصاد مقاومتی به اقتدار علمی و خودکفایی کشور منتهی می‌شود/ امنیت اربعین حسینی را مدیون مدافعان حرم هستیم

تحقق اقتصاد مقاومتی به اقتدار علمی و خودکفایی کشور منتهی می‌شود/ امنیت اربعین حسینی را مدیون مدافعان حرم هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اهروصال، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده امام جمعه اهر در همایش ملی ربات‌های صنعتی هوشمند در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، اظهار داشت: علم اقتدار است و این مسأله در احادیث معصومین(ع) اشاره‌شده است. وی با اشاره به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اهروصال، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده امام جمعه اهر در همایش ملی ربات‌های صنعتی هوشمند در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، اظهار داشت: علم اقتدار است و این مسأله در احادیث معصومین(ع) اشاره‌شده است.

وی با اشاره به زورگویی مستکبران و بدعهدی آن‌ها، افزود: همه در جمهوری اسلامی رسالت علمی داشته و ما بایست در آبادانی همه‌جانبه کشور بکوشیم.

آیت‌الله حاجی‌زاده با تقدیر از اساتید حاضر و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر و مسئولین برگزاری این همایش، گفت: افتخار می‌کنم که واحد اهر حرفی برای گفتن دارد و همچون نگینی در ورودی این شهرستان می‌درخشد.

امام جمعه اهر با اشاره به راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی و حماسه‌های مدافعین حرم، آرامش کنونی جهت برگزاری این قبیل فعالیت‌های علمی را مرهون خون شهدای مدافع حرم دانست و بر بزرگداشت یاد و خاطره ایشان تأکید کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن