ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 103804
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۶:۵۸
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
شلیک ۵ فروند موشک زلزال ۱ به مرکز تجمع مزدوران عربستان در یمن

شلیک ۵ فروند موشک زلزال ۱ به مرکز تجمع مزدوران عربستان در یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، یک منبع نظامی یمنی گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با 3 فروند موشک زلزال 1 مرکز تجمع مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی این کشور را در پادگان "الصدرین" در "الضالع" هدف قرار دادند. این منبع از کشته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

یک منبع نظامی یمنی گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با 3 فروند موشک زلزال 1 مرکز تجمع مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی این کشور را در پادگان "الصدرین" در "الضالع" هدف قرار دادند.

این منبع از کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران منصور هادی در حمله موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن خبر داد.

از سوی دیگر مراکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در منطقه "الربوعه" در عسیر هدف دو فروند موشک زلزال 1 ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار گرفت.

بر اساس آماری که مرکز حقوق و توسعه یمن (ORG LCRDYE ) منتشر کرد، با گذشت چهارسال از آغاز تجاوز سعودی اماراتی به یمن بالغ بر 15 هزار و 185 غیرنظامی در نتیجه حملات هوایی جنگنده‌های رژیم آل سعود به شهادت رسیده‌اند که 3527 نفر از آنها کودک و 2277 نفر زن هستند. همچنین در نتیجه این حملات بالغ بر23822 غیرنظامی زخمی شده‌اند که از میان آنها می‌توان به3526 کودک و 2587 زن اشاره کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن