ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 103809
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۷:۲۰
  • 338 بازدید
  • ارسال توسط :
انصارالله: تحولات پس از نهم رمضان همانند قبل نخواهد بود

انصارالله: تحولات پس از نهم رمضان همانند قبل نخواهد بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام، رئیس هیئت ملی و سخنگوی جنبش انصارالله یمن در صفحه خود در توییتر خطاب به نیروهای ائتلاف متجاوز عربی تحت امر عربستان نوشت: این جنگنده‌های شما هستند که برای پنجمین سال متوالی صنعاء را بمباران می‌کنند نه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام، رئیس هیئت ملی و سخنگوی جنبش انصارالله یمن در صفحه خود در توییتر خطاب به نیروهای ائتلاف متجاوز عربی تحت امر عربستان نوشت: این جنگنده‌های شما هستند که برای پنجمین سال متوالی صنعاء را بمباران می‌کنند نه ایران. قلدری کافی است.

عبدالسلام با بیان این که شرایط پس از عملیات نهم رمضان مانند شرایط قبل آن نیست، از نیروهای ائتلاف سعودی خواست اگر شخص خردمندی در میانشان است، در این باره تعقل و تفکر کنند.

وی همچنین تصریح کرد: توقف حملات تلافی‌جویانه یمنی‌ها در گرو توقف تجاوز متجاوزان سعودی است. آن طرفی که در دردسر افتاده همان طرفی است که شر را آغاز کرده و از آغاز این شر در واشنگتن خبر داد.

پیشتر سخنگوی ریاست امنیت کشور عربستان در نهم رمضان از هدف قرار گرفتن دو نیروگاه پمپاژ نفت وابسته به شرکت آرامکو خبر داد. انصارالله نیز این حمله را در واکنش به تجاوزات ائتلاف عربی تحت امر عربستان به یمن اعلام کرد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن