ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 103811
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۷:۲۱
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
محمدعلی الحوثی: از تعلل کشور‌های متجاوز در اجرای توافقنامه استکهلم تعجب می‌کنم

محمدعلی الحوثی: از تعلل کشور‌های متجاوز در اجرای توافقنامه استکهلم تعجب می‌کنم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن اعلام کرد راه حل سیاسی بیش از هر وقت دیگری آماده است و دلیلش نیز بازآرایی یکجانبه نیرو‌ها در استان الحدیده است. محمدعلی الحوثی در پیامی توئیتری افزود از تعلل کشور‌های متجاوز در […]

محمدعلی الحوثی: از تعلل کشور‌های متجاوز در اجرای توافقنامه استکهلم تعجب می‌کنمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن اعلام کرد راه حل سیاسی بیش از هر وقت دیگری آماده است و دلیلش نیز بازآرایی یکجانبه نیرو‌ها در استان الحدیده است.

محمدعلی الحوثی در پیامی توئیتری افزود از تعلل کشور‌های متجاوز در اجرای توافقنامه استکهلم و مخالفتشان با صلح تعجب می‌کنم. در این ماه مبارک به همه آزادگان می‌گوییم شما با مخالفت با نشست‌هایی که جلوی تجاوز به یمن را نمی‌گیرند و با مخالفت با نشست‌هایی که فقط کمک به جنگ و ویرانگری را بلد هستند و نیز با مخالفت با نشست‌هایی که علیه آرمان‌های امت اسلام توطئه می‌کنند و آرمان فلسطین را می‌کشند و برای تحمیل معامله قرن تلاش می‌کنند؛ می‌توانید با ریختن خون ملت یمن مخالفت کنید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن