ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 103916
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
  • 269 بازدید
  • ارسال توسط :
کتابی درباره زندگینامه شهیدی که خود را به جای یک افغانستانی جا زد

کتابی درباره زندگینامه شهیدی که خود را به جای یک افغانستانی جا زد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شاید کمتر کاربر فضای مجازی وجود داشته باشد که این روز‌ها فیلم لحظه شهادت مدافع حرم مصطفی صدرزاده را ندیده باشد. فیلمی که در کمتر از چند از روز میلیون‌ها بازدید شد و نام شهید مصطفی صدرزاده را بر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شاید کمتر کاربر فضای مجازی وجود داشته باشد که این روز‌ها فیلم لحظه شهادت مدافع حرم مصطفی صدرزاده را ندیده باشد. فیلمی که در کمتر از چند از روز میلیون‌ها بازدید شد و نام شهید مصطفی صدرزاده را بر سر زبان‌ها انداخت.
اما شهید مصطفی صدرزاده کیست؟
کسی که به دلیل عدم داشتن کارت پایان خدمت نمی‌توانست از کشور خارج شود و از راه‌های گوناگون خود را به عراق رساند تا شاید راهی برای رسیدن به سوریه پیدا کند و نام خود را در زمره مدافعین حرم قرار دهد و وقتی تلاش هایش بی نتیجه ماند به مشهد رفت و خود را به عنوان تبعه افغانستانی معرفی کرد و در قالب تیپ فاطمیون عازم دفاع از حرم حضرت زینب (س) شد.  
با هوش و درایتی که داشت به سرعت به عنوان فرمانده تیپ فاطمیون انتخاب شد و سرانجام در سال تاسوعای سال ۹۴ رخت شهادت به تن کرد.
از این شهید دو کتاب با عنوان “قرار بی قرار” و “اسم تو مصطفاست” به همت انتشارات روایت فتح به چاپ رسیده است که “قرار بی قرار” به قلم فاطمه سادات افقه و پنجمین جلد از مجموعه مدافعین حرم هم اکنون در بازار نشر موجود است و کتاب “اسم تو مصطفاست” به قلم راضیه تجار و از زبان همسر شهید صدرزاده راهی بازار نشر گردیده و در زمره کتاب‌های عاشقانه مذهبی می‌توان نام برد.   کتابی درباره زندگینامه شهیدی که خود را به جای یک افغانستانی جا زد   کتابی درباره زندگینامه شهیدی که خود را به جای یک افغانستانی جا زد  

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن