ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 10394
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
  • 119 بازدید
  • ارسال توسط :
نقل سرخ با شهدای مدافع حرم

نقل سرخ با شهدای مدافع حرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، نمایش نقل سرخ با محتوای شهادت حضرت عباس(ع) و تجسم مشک آب آن حضرت به نیت اهدا ثواب آن به روح شهدای مدافع حرم در سالن مجتمع فرهنگی هنری حضرت امیرالمؤمنین (ع) ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، نمایش نقل سرخ با محتوای شهادت حضرت عباس(ع) و تجسم مشک آب آن حضرت به نیت اهدا ثواب آن به روح شهدای مدافع حرم در سالن مجتمع فرهنگی هنری حضرت امیرالمؤمنین (ع) ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا روی صحنه رفت.

این اثر معنوی به نویسندگی آرش عباسی، بازیگری مرتضی قربانی و با کار هنرمندانه موسیقی محمد لارتی کاری از گروه تئاتر تالیکاگ به صورت رایگان در نکا اجرا شد.

این اثر نمایشی از عاشورا تا اربعین حسینی امسال در شهرهای نور، چمستان، محمودآباد، فریدونکنار و نهایتا در شهرستان نکا به روی صحنه رفت که با استقبال هم استانی ها مواجه شد.

نمایش شاهزاده نقل سرخ در اولین سوگواره ملی از عاشورا تا اربعین نیز در استان های ایلام، تهران، گیلان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، مرکزی، کرمان، اصفهان و خوزستان نیز به روی صحنه رفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن