ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 10396
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
  • 120 بازدید
  • ارسال توسط :
اجتماع بزرگ مدافعان حرم در زنجان برگزار می شود

اجتماع بزرگ مدافعان حرم در زنجان برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، ابوالفضل طهماسبی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: هدف این اجتماع بزرگ نمایش اقتدار بسیج، تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب، همچنین آمادگی بسیج اصناف، محلات و اداره هاست.وی با اشاره به آغاز هفته بسیج از 30 آبان، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، ابوالفضل طهماسبی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: هدف این اجتماع بزرگ نمایش اقتدار بسیج، تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب، همچنین آمادگی بسیج اصناف، محلات و اداره هاست.
وی با اشاره به آغاز هفته بسیج از 30 آبان، گفت: مهمترین اهدف بزرگداشت این هفته، تبیین نقش و جایگاه بسیج در تقویت روحیه انقلابی و افزایش اقتدار ملی است.
طهماسبی با تاکید بر ضرورت نمایش اقتدار همه جانبه بسیج در افکار عمومی، تصریح کرد: شعار بسیج در سال جاری بسیج انقلابی و خدمتگزار بوده و سیاست ها بر این اساس تنظیم شده است.
وی به ضرورت توجه به خدمت رسانی در مناطق محروم شهر توسط مسئولان اشاره و تاکید کرد: این توجه سبب کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه زنجان اظهار کرد: این فرماندهی درهفته بسیج نزدیک 25 برنامه برگزار خواهد کرد، که شرکت گسترده بسیجیان در مراسم عزاداری روز اربعین حسینی از مهمترین آنها است.
وی به برگزاری کارگاه های آموزشی افزایش جمعیت در سطح پایگاه های بسیج اشاره کرد و گفت: تجلیل از گروه های جهادی، افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی، غبارروبی مزار شهدا و افتتاح ساختمان پایگاه های مقاومت از دیگر برنامه های مهم هفته بسیج به شمار می آید.
طهماسبی ابراز کرد: تیم های پزشکی در این هفته برای درمان روستاییان به روستا ها اعزام می شوند، مسابقات مخالف فرهنگی – ورزشی و حلقه های معرفتی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه زنجان به اهمیت توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی اشاره و اعلام کرد: در همین راستا برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در پایگاه های بسیج محلات راه اندازی می شود و به 30 نفر نیز در هفت ماه گذشته بیش از هشت میلیارد ریال تسهیلات بانکی اعطا شده است.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان زنجان به کانال http://www.telegram.me/irnazanjaan بپیوندید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن