ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 104022
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :

سرداری که سرش بر نیزه شد (حدیث دشت عشق)

شهید اسکندری در عملیات‌های خیبر، بدر، والفجر8، کربلای1،3،4،5،8، والفجر10، بیت المقدس4و7 حضور موثری داشت. وی در دوران بازنشستگی نیز از پای ننشست و به عرصه نبرد پا گذاشت. خودش یک بار گفته بود:«به والله قسم اگر ببینم باب شهادت در هر گوشه از جهان باز شده است. با آغوش باز به آنجا رفته و تا […]

شهید اسکندری در عملیات‌های خیبر، بدر، والفجر8، کربلای1،3،4،5،8، والفجر10، بیت المقدس4و7 حضور موثری داشت. وی در دوران بازنشستگی نیز از پای ننشست و به عرصه نبرد پا گذاشت. خودش یک بار گفته بود:«به والله قسم اگر ببینم باب شهادت در هر گوشه از جهان باز شده است. با آغوش باز به آنجا رفته و تا شاهد شهادت را در آغوش نکشم باز نخواهم گشت.»
سرانجام به آرزوی خود رسید و در اول خرداد 1393 در حین ماموریت بر اثر اصابت گلوله تک تیرانداز داعشی به شهادت رسید و به جمع شهدای مدافع حرم پیوست. شهید اسکندری از نسل سرداران عاشورایی بود که همچون مولایش حسین، پس از شهادت سر از تنش جدا کردند و پیکرش بی‌سر به خاک سپرده شد.
شهید مدافع حرم عبدالله اسکندری، قلم بسیار زیبایی داشت. در بخش‌هایی از یک مناجات نامه که از وی به یادگار مانده، نوشته بود: «خدایا ماه رجب بگذشت و من از خود نگذشتم پس تو از ما بگذر.. خدایا از من آهی از تو نگاهی… از خود دور شدن و به محبوب خود نزدیک شدن را به ما عطا فرما»

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن