ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 104063
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۵:۱۹
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
رهبر انصارالله:توطئه‌کنندگان علیه مسجدالاقصی ممکن است علیه مسجدالحرام هم توطئه کنند

رهبر انصارالله:توطئه‌کنندگان علیه مسجدالاقصی ممکن است علیه مسجدالحرام هم توطئه کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله در واکنش به ادعای سعودی‌های مبنی بر هدف قرار گرفتن مکه توسط ارتش یمن اعلام کرد، عملیات‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با شجاعت و به شکلی آشکار اطلاع‌رسانی می‌شود و آنچه رسانه‌های سعودی درباره […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله در واکنش به ادعای سعودی‌های مبنی بر هدف قرار گرفتن مکه توسط ارتش یمن اعلام کرد، عملیات‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با شجاعت و به شکلی آشکار اطلاع‌رسانی می‌شود و آنچه رسانه‌های سعودی درباره هدف قرار گرفته شدن مکه گزارش می‌دهد تهمت و دروغ است.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی یمن «سبأ»، الحوثی در ادامه اعلام کرد؛ افتراهای نظام سعودی مبنی هدف قرار گرفته شدن مکه مکرمه از این نظام معروف دروغ‌گویی و ادعاهای دروغین عجیب نیست.

رهبر انصارالله تأکید کرد: منبع خطر بر اماکن در دو جهت است: آمریکا، اسرائیل و متحدان آنها بعلاوه داعشی‌ها و تکفیری‌ها. تکفیری‌هایی که تمام مقدسات اسلام و خانه‌های خدا (بیوت‌الله) را شرک می‌‌دانند و عقیده، مواضع و فتواهای آنها در این خصوص آشکار است.

الحوثی ادامه داد؛ این دو طرف که اکنون تهدیدی بالفعل برای مکه مکرمه و مدینه منوره هستند به شکلی آشکار با سعودی در ارتباط هستند. سعودی امروز برجسته‌ترین طرفی است که پیرو آمریکاست و روابطش با «اسرائیل» را عادی‌سازی کرده؛ علاوه اینکه از داعشی‌ها و تکفیری‌ها نیز حمایت می‌‌کند.

رهبر انصارالله سپس گفت: توطئه‌کنندگان علیه مسجدالاقصی ممکن است علیه مسجدالحرام نیز در صورتی که از آنها خواسته شود، توطئه‌ کنند؛ نظام سعودی ثابت کرده به هیچ یک از مقدسات امت اسلام اعتقاد ندارد.

وی افزود، سعودی از اماکن مقدسه برای تجارت، سوءاستفاده مالی و بهره‌برداری سیاسی استفاده می‌کند و یمن همان طرفی است که از او امید می‌رود اگر زمانی این مقدسات از سوی سعودی در معرض فروش قرار گرفت یا وارد چانه‌زنی‌ها شد، از آنها حمایت کند.

الحوثی تأکید کرد: ملت یمن به حق به مقدسات ایمان دارد و موضعش در قبال مقدسات فلسطین را ثابت کرده؛ هر کسی علیه مسجدالاقصی و مقدسات فلسطین توطئه‌ کرده و نقشی اساسی در “معامله ترامپ” (معامله قرن) دارد همان طرفی است که به مقدسات مسلمانان در مکه و مدینه اعتقادی ندارد.

روزنامه سعودی «عکاظ» بامداد دوشنبه هفته جاری (30 اردیبهشت) مدعی شد، انصارالله موشکی به سمت مکه شلیک کرده و ریاض با این موشک مقابله کرده است.این روزنامه در ادامه اتهاماتی علیه ایران مطرح و ادعا کرد، انصارالله دو سال پیش نیز در اقدامی مشابه، یک موشک به سمت مکه شلیک کرده است.

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در واکنش به این ادعای سعودی‌ها گفت: ما در اعلام [هدف] عملیات‌های نظامی خود مردّد نمی‌شویم و نیازی به تلاش‌های نادرست نمی‌بینیم که از اهداف و زمان عملیات ما سخن بگویند.

«محمد عبدالسلام»‌ رئیس هیات ملی یمن در مذاکرات صلح و سخنگوی انصارالله نیز گفت؛ سعودی‌ها با مطرح کردن چنین ادعاهایی در صدد خروج از باتلاقی هستند که در آن قرار گرفته‌‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن