ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 104125
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۵:۱۳
  • 387 بازدید
  • ارسال توسط :
استان زنجان در زمره استان‌های با شاخص امنیت بالا در کشور مطرح است

استان زنجان در زمره استان‌های با شاخص امنیت بالا در کشور مطرح است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیرکل صداو سیما مرکز زنجان در دیدار  فرمانده انتظامی استان از این مرکز با بیان اینکه ارتباط دوسویه صداوسیمای مرکز زنجان با نیروی انتظامی همواره ستودنی، صمیمانه و تنگاتنگ بوده است، گفت: با همراهی و همکاری این […]

استان زنجان در زمره استان‌های با شاخص امنیت بالا در کشور مطرح استبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیرکل صداو سیما مرکز زنجان در دیدار  فرمانده انتظامی استان از این مرکز با بیان اینکه ارتباط دوسویه صداوسیمای مرکز زنجان با نیروی انتظامی همواره ستودنی، صمیمانه و تنگاتنگ بوده است، گفت: با همراهی و همکاری این دو مجموعه برنامه‌های خوبی در حوزه‌های مختلف از جمله آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری و کشف جرایم و مسایل مربوط به راهنمایی و رانندگی برای فرهنگ سازی درجامعه تهیه وپخش شده است.
لطیفی وضعیت نیروی انتظامی استان حوزه‌های مختلف از جمله امنیت را بسیار مطلوب دانست و افزود: به یمن تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی، استان زنجان در زمره استان‌های با شاخص امنیت بالا در کشور مطرح است و همین امر موجب ارتقاء میزان سرمایه گذاری، جذب گردشگر و توسعه استان است.
وی با اشاره به برنامه سازی مشترک بین رسانه ملی و نیروی انتظامی تصریح کرد: وقتی مسائل انتظامی و اجتماعی در قالب هنر‌های نمایشی مانند انیمیشن، فیلم و سریال در می‌آید اثرپذیری و ماندگاری زیادی را شاهد هستیم.
فرمانده انتظامی استان هم با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمن در مقابله با ملت ایران گفت: با وجود همه این فشار‌ها و اقدامات خثمانه، دشمن در نهایت امروز به جنگ روانی در عرصه‌های مختلف روی آورده است و مهمترین ابزار و استراتژی دشمن استفاده از رسانه هاست.
سردار جهانبخش با اشاره به ارزشمندی فعالیت‌های رسانه ملی افزود: صداوسیما امروز در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان قرار داشته و از اینرو کار در رسانه ملی بسیار ارزشمند است.
وی در ادامه به ارتباط و تعامل خوب دوسویه بین رسانه استانی و نیروی انتظامی اشاره کرده و گفت: حفظ و ارتقای این تعامل مثبت قطعا اثرات مطلوبی در سطح جامعه خواهد داشت.
 در این جلسه سایر اعضاء نیز به بیان نظرات و پشنهادات خود در ارتقای سطح همکاری‌های دو نهاد ارائه کردند.
 در پایان این مراسم نیز با اهدای لوح تقدیر به مدیرکل صداوسیما از همکاری‌های خوب و موثر مجموعه صداوسیمای استان با نیروی انتظامی قدردانی شد.  

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن