ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 104133
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۸:۴۵
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
50 هزار یمنی کشته یا زخمی، در نتیجه حملات ائتلاف سعودی

50 هزار یمنی کشته یا زخمی، در نتیجه حملات ائتلاف سعودی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «یوسف الحاضری» سخنگوی وزارت بهداشت یمن اعلام کرد، از زمان آغاز حملات ائتلاف سعودی در سال ۲۰۱۵ (۱۳۹۴) بیش از ۵۰ هزار یمنی کشته و زخمی شده‌‌اند. الحاضری به خبرگزاری روسی «اسپوتنیک» گفت: در نتیجه بمباران مستقیم، تا کنون ۵۲ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «یوسف الحاضری» سخنگوی وزارت بهداشت یمن اعلام کرد، از زمان آغاز حملات ائتلاف سعودی در سال ۲۰۱۵ (۱۳۹۴) بیش از ۵۰ هزار یمنی کشته و زخمی شده‌‌اند.

الحاضری به خبرگزاری روسی «اسپوتنیک» گفت: در نتیجه بمباران مستقیم، تا کنون ۵۲ هزار یمنی کشته و زخمی شده‌‌اند. تعداد کشته شدگان به ۱۳ هزار و ۲۵۰ نفر می‌رسد که ۳۸۰۰ کودک در میان آنها وجود دارند.

بر اساس گزارش‌های پیشین سازمان ملل ۲۲ میلیون نفر یعنی حدود ۷۵ درصد جمعیت یمن به کمک نیاز دارند و هشت میلیون و چهارصد نفر از آنها نمی‌دانند وعده بعدی غذایشان را چگونه تأمین خواهد شد.

یوسف الحاضری اسفندماه گذشته اعلام کرده بود: «طی چهار سال اخیر، در مجموع ۳۷ هزار و ۸۲۲ غیرنظامی یمنی قربانی بمباران و حملات ائتلاف سعودی شده که از میان، ۱۲ هزار نفر کشته و ۲۵ هزار و ۷۴۱ نفر زخمی شدند» (جزئیات بیشتر).

سخنگوی وزارت بهداشت یمن میزان خسارت وارد شده به بخش بهداشتی این کشور را بیش از ده میلیارد دلار اعلام کرد. 

حملات ائتلاف متجاوز به رهبری عربستان سعودی از فروردین‌ماه سال ۱۳۹۴ به بهانه بازگرداندن قدرت به «عبد ربه منصور هادی»، رئیس‌جمهور مستعفی یمن آغاز شد و همچنان ادامه دارد. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن