ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 104143
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
انصارالله: ۵۲ هزار تن در حملات ائتلاف عربی به یمن کشته و زخمی شده‌اند

انصارالله: ۵۲ هزار تن در حملات ائتلاف عربی به یمن کشته و زخمی شده‌اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یوسف الحاضری، سخنگوی وزارت بهداشت انصارالله یمن اعلام کرد: تعداد کشته شدگان به ۱۳ هزار و ۲۵۰ تن از جمله سه هزار و ۸۰۰ کودک رسید که چهار تن  از  آنها پنجشنبه گذشته در حمله به خیابان “الرقاص” […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یوسف الحاضری، سخنگوی وزارت بهداشت انصارالله یمن اعلام کرد: تعداد کشته شدگان به ۱۳ هزار و ۲۵۰ تن از جمله سه هزار و ۸۰۰ کودک رسید که چهار تن  از  آنها پنجشنبه گذشته در حمله به خیابان “الرقاص” واقع در صنعاء کشته شدند.

الحاضری در خصوص وضعیت انسانی یمنی‌ها از آغاز بحران در این کشور گفت: حدود ۷۰ درصد شهروندان این کشور که تعداد آنها به ۳۰ میلیون تن می‌رسد به دلیل تجاوز و محاصره ضررهای زیادی متحمل شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت  انصارالله یمن اعلام کرد: دو میلیون و ۴۰۰ هزار کودک زیر پنج سال دچار سوء تغذیه شده‌اند و سالانه ۸۰ هزار کودک تنها به دلیل سوء تغذیه جان خود را از دست می‌دهند.

وی همچنین تصریح کرد ما بیش از ۵۰۰ بیمار مبتلا به دیابت داریم که نیاز مبرمی به داروهای خاص و انسولین دارند و به سختی می‌توانیم تنها بخش کوچکی از آنها را فراهم کنیم.

الحاضری درخصوص شیوع بیماری وبا خاطرنشان کرد: ما درباره بیش از  یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن از مبتلایان به این بیماری سخن می‌گوییم و تاکنون بیش از ۴۲۰۰ تن به دلیل ابتلا به این بیماری واگیردار جان خود را از دست داده‌اند.

ائتلاف متجاوز عربی به رهبری عربستان از ۲۶ مارس ۲۰۱۵ عملیاتی را در حمایت از نیروهای وابسته به دولت عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهوری مستعفی یمن آغاز کرد.

در پی عملیات‌های نظامی متوالی ائتلاف عربی، یمن با بدترین بحران انسانی جهان مواجه شده است و طبق آمار سازمان ملل در این حملات هزاران تن کشته و زخمی شده‌اند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن