ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 104169
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
  • 133 بازدید
  • ارسال توسط :
زندگی هر شهید مدافع حرم می‌تواند یک سریال تلویزیونی  باشد

زندگی هر شهید مدافع حرم می‌تواند یک سریال تلویزیونی باشد

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی با اشاره به این‌که رسانه‌ها از حوزه‌های مظلوم جامعه بوده و ظرفیت بسیاری جهت استفاده دارند، گفت: باید سریال‌ها و مستندهای بسیاری در مورد شهدا ساخته می‌شد، معتقدم زندگی هرکدام از شهدای مدافع حرم یک سریال ۲۶ قسمتی است که باید بدان پرداخت شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی […]

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی با اشاره به این‌که رسانه‌ها از حوزه‌های مظلوم جامعه بوده و ظرفیت بسیاری جهت استفاده دارند، گفت: باید سریال‌ها و مستندهای بسیاری در مورد شهدا ساخته می‌شد، معتقدم زندگی هرکدام از شهدای مدافع حرم یک سریال ۲۶ قسمتی است که باید بدان پرداخت شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، مرتضی صفری در همایش رسانه و مقاومت با بیان این‌که رسانه‌ها سنگرهایی هستند که از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی گفتمان جدیدی در جهان ایجاد شد که شعار مبنایی‌ترین شعار آن “نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی” بود. در آن مقطع هیچ کشوری از انقلاب اسلامی ایران حمایت نمی‌کرد.
وی با بیان این‌که امروز از قدرت بازدارندگی قابل توجهی برخورداریم، گفت: علی‌رغم توطئه‌ها و هیاهوی تبلیغاتی و همچنین پروپاگاندای رسانه‌ای دشمن علیه ایران اسلامی، شاهد استیصال دشمن هستیم.
مدیرکل صدا و سیمای استان بیان کرد: امروز امنیت و آرامش لازم برای مسئولان فراهم است تا مشکلات مردم را حل کنند.
وی با مقایسه وضعیت فعلی با دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: با تحلیل وقایع دوران دفاع مقدس در می‌یابیم که رسانه‌ها نقش انکارناپذیری در دفاع مقدس و پیروزی‌ ایران اسلامی داشته‌اند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این‌که رسانه‌ها، در جبهه مقاومت اسلامی به توفیق بزرگی دست یافتند، تاکید کرد: داعش از طریق رسانه‌ها و تبلیغات می‌خواست خود را آنچه که نیست نشان دهد، درحالی که شهید حججی با ابهت و نگاه مقتدارانه و صلابت خود توطئه‌های چندین ساله‌ی آنان را در حوزه رسانه با دست خودشان ضربدر صفر کرد.
تشکیل اتحادیه رادیو تلوزیونی کشورهای اسلامی، خروجی مهم جبهه مقاومت اسلامی است
صفری با تاکید بر این‌که تشکیل اتحادیه رادیو تلوزیونی کشورهای اسلامی نیز دیگر خروجی مهم جبهه مقاومت اسلامی است، افزود: این اتحادیه مجموعه‌ای قوی است که در سطح دنیا اثرگذار بوده و دیدگاه‌های جبهه مقاومت اسلامی را در دنیا تشریح و تبیین می‌کند.
وی با بیان این‌که وضعیت امکانات و زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم‌افزاری رسانه‌ای جبهه مقاومت همانند وضعیت تجهیزات نظامی ما در دوران دفاع مقدس در مقایسه با تجهیزات دشمن است، خاطرنشان کرد: دشمن در رابطه با امکانات رسانه‌ای از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است، اما با برکتی که خداوند داده با دستان خالی توانسته‌ایم در مقابل امپراطوری رسانه‌ای غرب خوب عمل کنیم.
مسئولان فرهنگی برای ساخت سریال شهید تجلایی پای کار باشند
وی با اشاره به انجام کارهای پژوهشی مستند شهید تجلایی، اظهار کرد: به شرطی که دستگاه‌های متولی فرهنگی استات پای کار باشند، ۵۰ درصد اعتبارات ساخت یک سریال خوب را از سازمان صدا و سیما تامین می‌کنیم تا ۵۰ درصد بقیه توسط استان تامین شود.
مدیرکل صدا و سیمای استان با بیان این‌که سریال شهید باکری نیز در ارومیه کلید خورده اما به دلیل عدم تخصیص برخی منابع متوقف شده است، گفت: همین که به ساخت چنین سریالی کلید خورده  نقطه عطفی بوده و نقش لشکر عاشورا و رزمندگان آذربایجان در این سریال مطرح خواهد شد.
وی با بیان این‌که قدرت نرم ما پرداخت به زندگی شهداست، افزود: این حرکت‌ها باعث جریان سازی مثبتی در جامعه می‌شود.
فعالیت رسانه‌ای ۷۰ نفر از رزمندگان در دوران دفاع مقدس
صفری در بخش دیگری از سخنانش به مجاهدت‌های رزمندگان و رسانه‌ها در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: حدود ۷۰ نفر از رزمندگان لشکر عاشورا و همکاران ما در دوران دفاع مقدس کار رسانه ای انجام دادند که این میزان بعد از اهواز در سطح کشور بی‌نظیر است.
یک پژوهشگر سیاسی نیز در این همایش اظهار کرد: اینکه آمریکا می‌گوید در پی جنگ نیستیم دروغ محض است، چرا که امروز نیز در حال انجام بدترین جنگ اقتصادی با ایران بوده‌اند اما توان جنگ نظامی را ندارد.
مهدی فیروزکوهی با بیان این‌که بازنمایی قدرت می‌تواند بهره‌برداری از اقتدار را افزایش دهد، افزود: رسانه‌های ما باید قدرت را به اقتدارزایی تبدیل کنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: عملیات والفجر، بهترین عملیات از حیث حفاظت اطلاعات در دوران دفاع مقدس بود.
گفتنی است، در پایان مراسم مستند نقش رسانه‌های استان و صدا و سیما در دوران دفاع مقدس کلید خورد.
انتهای پیام انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن