ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 10419
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
  • 110 بازدید
  • ارسال توسط :

تشییع 5 شهید در 3 شهر کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار کیهان از مشهد، پیکر شهید «حسین حریری» دیروز  ازمحل میدان شهدا مشهد مقدس به سمت حرم مطهر رضوی تشییع شد و پس از طواف در این مضجع نورانی در گلزار شهدا بهشت رضای مشهد بخاک سپرده شد. شهید حسین حریری متولد 1368، مسئول تخریب […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار کیهان از مشهد، پیکر شهید «حسین حریری» دیروز  ازمحل میدان شهدا مشهد مقدس به سمت حرم مطهر رضوی تشییع شد و پس از طواف در این مضجع نورانی در گلزار شهدا بهشت رضای مشهد بخاک سپرده شد.
 شهید حسین حریری متولد 1368، مسئول تخریب قرارگاه فاطمیون حلب بود که در نبرد با تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، در همین روز پیکر شهیدان «عباس تقوی» و «مسرت حسین» از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران  قم تشییع شد. پیکر این شهیدان مدافع حرم پس از اقامه نماز بر آنها برای خاکسپاری به آرامستان بهشت معصومه ( س) قم منتقل شد.
همچنین مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام با حضور مردم و مسئولان شهر قیدار استان زنجان دیروز انجام شد. شهدای تدفین شده در شهر قیدار 20 و 23 ساله هستند که شهید 20 ساله در عملیات محرم- شرمانی در آبان ماه سال 1361 به فیض شهادت نائل آمده است و شهید 23 ساله هم در عملیات والفجر 8 ایذایی در ام‌الرصاص بهمن ماه سال 1364 به شهادت رسیده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن