ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 104202
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۷:۰۹
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :

واکنش انصارالله به ادعاهای جدید مزدور عربستان/ تلاش هادی برای منحرف کردن توافقنامه سوئد

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در توییت خود به مخالفت عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن با ادامه کار مارتین گریفیتس فرستاده ویژه سازمان ملل در امور  این کشور واکنش […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در توییت خود به مخالفت عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن با ادامه کار مارتین گریفیتس فرستاده ویژه سازمان ملل در امور  این کشور واکنش نشان داد و نوشت: "نامه هادیِ مزدور ، مخالفت با گفت وگو با طرف های مقابل است. او اینگونه به بیانیه نشست چند روز پیش عدن پاسخ داد".

وی تصریح کرد: "این نامه تلاشی شکست خورده برای مانع تراشی در روند صلح است. این نامه همچنین مخالفت آشکار با مفاد توافقنامه سوئد است".

سوء تغذیه بیش از 2 میلیون کودک یمنی؛ 52 هزار نفر شهید و زخمی شده‌اند

الحوثی افزود: "این نامه تاییدی بر گفته های ما است که آنها هیچ گامی برای صلح برنداشته و نخواهند داشت بلکه در تلاش برای فشار به منظور منحرف کردن توافقنامه سوئد هستند".

عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و دست نشانده عربستان در یمن روز پنجشنبه در نامه ای به آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل از مخالفت خود با ادامه کار گریفیتس سخن گفت و افزود: "نمی توانم ادامه کار فرستاده ویژه شما را قبول کنم؛ مگر اینکه شما شخصا ضمانت های کافی برای بررسی دوباره موارد خلاف اصول بدهید و از تکرار آن جلوگیری کنید".

عبدربه منصور هادی دولت خود را "دولت مشروع" یمن و دولت وفاق ملی یمن را به زعم خود "دولتی نامشروع "خواند و مدعی شد: "گریفیتس بر همکاری با شبه نظامیان الحوثی به عنوان یک دولت اصرار می ورزد و آن را همسان دولت مشروع قرار می دهد. او همچنین بر تداوم دیدار با کسانی اصرار می ورزد که خود را اعضای دولتی می دانند که براساس قطعنامه 2216 شورای امنیت نامشروع است، زیرا در این قطعنامه فقط دو طرف اساسی مشخص شده اند که شامل دولت مشروع و شبه نظامیان الحوثی و هم پیمانان آنها می شود و بر این اساس، این شبه نظامیان و هم پیمانان آنها هیچ گونه ماهیت دولتی ندارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن