ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 104215
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
شاعران به محضر رهبر انقلاب رسیدند/ تأکید انتظامی بر نقش ویژه کارگروه کاغذ

شاعران به محضر رهبر انقلاب رسیدند/ تأکید انتظامی بر نقش ویژه کارگروه کاغذ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،  هفته گذشته اتفاقاتی در حوزه ادبیات کشورمان رخ داد که در ادامه به مهمترین آنها اشاره می‌شود؛  اشک و بغض رهبر انقلاب در واکنش به شعری درباره شهدای افغانستانی مدافع حرم در شب ولادت کریم اهل‌بیت […]

اشک و بغض رهبر انقلاب در واکنش به شعری درباره شهدای افغانستانی مدافع حرم/پانزدهمین جلد از مجموعه کتاب شهدای مدافع حرم منتشر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،  هفته گذشته اتفاقاتی در حوزه ادبیات کشورمان رخ داد که در ادامه به مهمترین آنها اشاره می‌شود؛ 

اشک و بغض رهبر انقلاب در واکنش به شعری درباره شهدای افغانستانی مدافع حرم

در شب ولادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام، جمعی از اهالی فرهنگ، شعر و ادب فارسی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. عاطفه جعفری از شعرای کشورمان، شعری را با موضوع شهدای فاطمیون در این جلسه قرائت کرد که رهبر معظم انقلاب را منقلب کرد. ایشان در واکنش به این شعر فرمودند: خیلی ممنون خانم. خیلی خوب! شهدای مظلوم فاطمیون؛ جا دارد که به آنها واقعا پرداخته بشود.

کدام شاعران به محضر رهبر انقلاب رسیدند؟

جمعی از اهالی فرهنگ، شعر و ادب فارسی در شب ولادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. در این مراسم شاعران و چهره‌های فرهنگی و ادبی‌ از جمله سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن مؤمنی شریف رئیس حوزه هنری، سیمن‌دخت وحیدی، علی موسوی گرمارودی، علیرضا قزوه، یوسفعلی میرشکاک، زکریا اخلاقی، ناصر فیض، جلیل صفربیگی، محمدرضا سنگری، فاضل نظری، عباس حسین‌نژاد، علی داوودی، عباس محمدی، سیدحسین متولیان، میلاد عرفان‌پور، مصطفی محدثی خراسانی، محمود حبیبی کسبی، فریبا یوسفی، مرتضی امیری اسفندقه، محمدمهدی سیار، محمدحسن جمشیدی، محمدحسین نعمتی و… حضور داشتند.

تازه ترین توضیحات انتظامی درباره نظارت بر بازار کاغذ

حسین انتظامی رئیس کارگروه کاغذ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه در نشستی خبری به سوالات اهالی رسانه درباره موضوع کاغذ پاسخ داد.

وی در این نشست در پاسخ به سوالی درباره اظهارنظر روز گذشته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تغییر ساختار کارگروه کاغذ وزارت ارشاد و ایجاد محدودیت در فعالیت‌های آن بدون اظهارنظر درباره صحبت‌های صالحی عنوان کرد: بحث‌های مربوط به تائید ثبت سفارش و نظارت بر توزیع کاغذ بر عهده معاونت‌های مربوطه در وزارت ارشاد و در موضوع ناشران نیز بر عهده تشکل‌های آن‌ها است. کارگروه در این میان تنها نقش هماهنگ کننده میان دستگاه‌های نظارت که در حوزه واردات کاغذ دخالت دارند. نمایندگانی از وزارت صمت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، گمرک، وزارت آموزش و پرورش، سازمان حمایت، سازمان تعزیرات و نمایندگان تشکل‌های صنعت چاپ، مطبوعات و ناشران هم در آن عضویت دارند. تاکید دارم که نقش کارگروه تنها هماهنگی و اطلاع رسانی و سایر فعالیت‌ها بر عهده تشکل‌ها و معاونت‌های مربوطه است.

پانزدهمین جلد از مجموعه کتاب شهدای مدافع حرم منتشر شد

کتاب «آخر شهید می‌شوی» پانزدهمین جلد از مجموعه کتاب شهدای مدافع حرم است که شرحی بر داستان زندگی شهید صادق عدالت اکبری است. این کتاب به همت انتشارات روایت فتح منتشر شده و نویسندگی آن را حسین شرفخانلو فرزند شهید شرفخانلو بر عهده داشته است.

شهید صادق عدالت اکبری از جمله شهدای مدافع حرم است که دوست و همرزم شهید مدافع حرم حامد جوانی بود. انتشارات روایت فتح پیش از این کتابی با عنوان «شبیه خودش» را در وصف زندگی شهید جوانی منتشر کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن