ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 104230
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
حمله ائتلاف سعودی به تعز یمن 8 کشته برجای گذاشت

حمله ائتلاف سعودی به تعز یمن 8 کشته برجای گذاشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌ها از حملات هوایی ائتلاف مشترک سعودی و اماراتی به مناطقی در جنوب یمن و کشته و زخمی شدن شماری بر اثر این حملات خبر دادند. شبکه المسیره یمن جمعه (سوم خرداد) گزارش داد که جنگنده‌های این ائتلاف با حمله […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌ها از حملات هوایی ائتلاف مشترک سعودی و اماراتی به مناطقی در جنوب یمن و کشته و زخمی شدن شماری بر اثر این حملات خبر دادند.

شبکه المسیره یمن جمعه (سوم خرداد) گزارش داد که جنگنده‌های این ائتلاف با حمله به مناطقی در شهرستان «ماویه» در استان تعز ۹ نفر را که در بینشان کودک نیز هست، به کام مرگ کشاندند و شمار زیادی را زخمی کردند.

محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله و رئیس هیأت مذاکره کننده یمن گفت که «کشتار امروز ماویه» برگی دیگر از پرونده جنایت‌های متجاوزان در حق مردم یمن است.

ائتلاف عربی ضد یمن به رهبری عربستان سعودی از ششم فروردین ۱۳۹۴ برای سرکوب انقلاب در یمن و جلوگیری از قدرت گیری انصارالله این کشور به یمن حمله کرد. انگلیس، فرانسه، آمریکا، آلمان و برخی کشورهای عربی از این ائتلاف حمایت نظامی و تسلیحاتی کرده‌اند.

بر اثر این جنگ که همچنان ادامه دارد، د‌ه‌ها هزار نفر که عمده آن‌ها غیر نظامی هستند، کشته و زخمی شده‌اند. روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست سوم آگوست (۱۲ مرداد ۹۷) شمار کشته‌ها را نزدیک به ۵۰ هزار نفر اعلام کرد. «ویرجینیا گامبا»، نماینده ویژه سازمان ملل در امور کودکان ماه گذشته اعلام کرده است که بر اثر جنگ محور عربستان سعودی علیه یمن، بیش از ۷۵۰۰ کودک در جنگ یمن کشته شده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن