ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 104252
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۶:۳۸
  • 343 بازدید
  • ارسال توسط :
استکبار جهانی در مقابل قدرت عظیم نظام جمهوری اسلامی ضعیف است

استکبار جهانی در مقابل قدرت عظیم نظام جمهوری اسلامی ضعیف است

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: نقش آذربایجان غربی در فتح خرمشهر بی نظیر وبی بدیل بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا منطقه آذربایجان غربی سردار حبیب شهسواری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه که در مصلی امام خمینی برگزار شد افزود: تقدیم۱۱۰ […]

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: نقش آذربایجان غربی در فتح خرمشهر بی نظیر وبی بدیل بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا منطقه آذربایجان غربی سردار حبیب شهسواری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه که در مصلی امام خمینی برگزار شد افزود: تقدیم۱۱۰ شهید از استان در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر نشان از نقش بی بدیل و بی نظیر استان در آزاد سازی خرمشهر بود.
سردار شهسواری بااشاره به اینکه با وجود دفاع۴۳۴ روزه زنان و مردان و نیروهای مسلح کشور، خرمشهر سقوط کرد گفت: عملیات بیت المقدس باهدف آزاد سازی خرمشهر از زیر یوغ ستمگری صدامیان انجام شد و با عنایت خداوند ملت ایران دست خالی توانستند مقابل دشمن تا دندان مسلح پیروز شود.
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی باتاکید بر اینکه ۸سال دفاع مقدس گنج بی پایان است تصریح کرد: بنابه فرموده رهبری استخراج و در اختیار قرار دادن این گنج در اختیار جوانان از وظایف مسئولان است.
وی خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر تمام معادلات دشمنان را بر هم زد و تصویر قدرتمندی از انقلاب اسلامی را به دنیا نشان داد.
سردار شهسواری خاطرنشان کرد: رهبری، ملت، آرمان های بزرگ و داشتن دشمن بزرگ  ۴فرصت مهم انقلاب اسلامی است که باید ازاین فرصت و داشته به خوبی استفاده کنیم.
وی ادامه داد:یکی از آرمان های انقلاب اسلامی، احقاق حق مستضعفین ونابودی مستکبرین عالم است و نامگذاری روز قدس توسط امام خمینی  نماد این آرمان است.
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی درخصوص یاوه گویی های اخیر رئیس جمهور آمریکا یاد آور شد: رئیس جمهور احمق آمریکا واستکبار جهانی با وجود تجهیرات نظامی قدرتمند در مقابل ملت ایران و قدرت عظیم نظام جمهوری اسلامی ضعیف است و ملت ایران با ولایت مداری و اتحاد و با امید خداوند مشکلات پیش رو را حل و دشمن را بار دیگر خار وخفیف خواهد کرد.
انتهای پیام انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن