ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 104257
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۸:۰۱
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
تبعات انتشار اسناد عملیات انصارالله در فرودگاه ابوظبی

تبعات انتشار اسناد عملیات انصارالله در فرودگاه ابوظبی

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم ،محمد البخیتی عضو شورای سیاسی انصارالله در مصاحبه با شبکه المیادین، اعلام کرد که عربستان و امارات ظرف یک هفته باید سیاست های خودرا در منطقه تغییر دهند؛ چرا که درهرگونه درگیری و رویارویی آنها […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم ،محمد البخیتی عضو شورای سیاسی انصارالله در مصاحبه با شبکه المیادین، اعلام کرد که عربستان و امارات ظرف یک هفته باید سیاست های خودرا در منطقه تغییر دهند؛ چرا که درهرگونه درگیری و رویارویی آنها بیشترین میزان خسارت را متحمل می شوند، وی همچنین از عربستان خواست تا خود را برای درگیری های جدید آماده کند.

شبکه یمنی المسیره پنج‌شنبه صحنه هایی از عملیات هوایی در فرودگاه ابوظبی را نشان داد، این تصاویر مربوط به حمله هواپیمای صماد 3 در جولای 2018 به فرودگاه ابوظبی بود که البته امارات این اتفاق را انکارکرده بود.

در جریان این حادثه امارات متحده عربی تنها به یک کامنت در صفحه رسمی فرودگاه اکتفاکرد و نوشت که این حادثه در فرودگاه از سمت یک ماشین حمل و نقل خدمات بوده و تاثیری برروند فعالیت های فرودگاه نداشته است. پس از آن مسئول اماراتی در گفتگو با پایگاه خبری رویترز این حمله را انکار و تاکید کرد که جریان فعالیت ها در فرودگاه عادی است و به دنبال آن، این گزارش که حرکت کشتیرانی در فرودگاه به علت این حملات متوقف شده را نیز رد کرد.

این همان چیزی است که محمدعلی الحوثی رئیس کمیته انقلاب یمن روزگذشته آن را تاکید و اضافه کرد ما با کسانی که با ما می جنگند مبارزه می کنیم و با کسانی که با ما در صلح اند دوست هستیم و این استراتژی روشن ماست.

از زمانی که دولت صنعا شروع به بازگرداندن موقعیت هایی که طی ماه گذشته در خطوط تماس از دست داده بود کرد، معیارهای قدرت میان ائتلاف عربستان و ارتش و کمیته به شکل قابل توجهی تغییر کرد.

اما این معیارها با توجه به تغییرات بی‌سابقه ای است که پس از هدف قرار گرفتن تاسیسات عربستان با 7 پهپاد در مواضع نفتی این کشور رخ داد که منبع نظامی در وزارت دفاع یمن در صنعا آن را مقدمه ای برای اهداف جدید به شمار آورد و برنامه های جدید آن هدف قرار دادن 300 موضع حیاتی و نظامی عربستان و امارات است.

فرمانده ارتش یمن نیز تاکید کرد که هرگونه تجاوزی ضد مردم یمن پاسخ متقابل خواهد داشت.

در مقابل این تغییرات، عربستان مدعی شده که در این میان نقش قربانی دارد و از جامعه بین المللی می خواهد که دربرابر انصارالله موضع سختی بگیرند و نیز درراه حمایت از غیرنظامیان در این درگیری ها متحد باشند. این درخواست ها را خالد منزاوی نماینده عربستان در سازمان ملل در سخنان خود در شورای امنیت مطرح کرد.

وی ادعا کرد که عربستان همیشه به دنبال یک رویکرد واحد و یکپارچه در حمایت از غیرنظامیان و جلوگیری از درگیری های مسلحانه است.

او در ادامه اشاره کرد که حمله به تاسیسات در مناطق مسکونی، بی توجهی مستقیم و واضح به زندگی شهروندان است.عربستان به دنبال این است که یمن را به هدف قرار دادن مکان های مقدس متهم کند.

بخیتی این ادعا را رد و اعلام کرد که متهم کردن انصارالله به هدف قرار دادن مکه نشانه ناتوانی و شکست عربستان است. وی در ادامه اضافه کرد که عربستان می داند که مکه مکرمه و نیز ارتش و کمیته های مردمی در اهداف ما قرار ندارند، بلکه برعکس ارتش و کمیته های مردمی در دفاع از ده ها هزار غیرنظامی و کودکانی که از زمان آغاز تجاوزات ائتلاف کشته شده اند، مواضع حیاتی در عربستان و امارات را هدف قرار می دهند. ارتش و کمیته ها تلاش می کنند برای دفاع از غیر نظامیان معادلات بازدارندگی را تقویت کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن