ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 104279
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :

مراسم تقدیر از خانواده‌های شهدای تیپ فاطمیون برگزار شد

فاطمیون امتداد نسیم تفکر بسیجی در افغانستان است که چون رودی زلال برای دفاع از حریم اهل بیت(علیهم‌السلام) به سرزمین شام جاری شد و رشادت‌های مثال زدنی از خود برجای گذاشت. آنها ثابت کردند گفتمان مقاومت، مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و ملیت نمی‌شناسد. عصر پنج‌شنبه دانشگاه تربیت مدرس میزبان جمعی از خانواده‌های شهدای این لشکر […]

فاطمیون امتداد نسیم تفکر بسیجی در افغانستان است که چون رودی زلال برای دفاع از حریم اهل بیت(علیهم‌السلام) به سرزمین شام جاری شد و رشادت‌های مثال زدنی از خود برجای گذاشت. آنها ثابت کردند گفتمان مقاومت، مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و ملیت نمی‌شناسد. عصر پنج‌شنبه دانشگاه تربیت مدرس میزبان جمعی از خانواده‌های شهدای این لشکر فاتح بود. مادران و همسران شهدا همراه فرزندانشان از نونهالان تا نوجوانان و جوانان که کاروانی از مقاومت و جهاد فی سبیل‌الله را به رخ می‌کشیدند، به دعوت کانون بسیج اساتید دانشگاه تربیت مدرس به تالار شهید مطهری این دانشگاه آمدند تا ضمن گرامیداشت یاد سلحشوران فاطمیون، از صبر و استقامت و همراهی آنان نیز تقدیر شود.
سردار وحیدی در این مراسم در وصف فاطمیون گفت: خود من به عنوان فردی که در کنار این عزیزان بوده‌ام روحیه اخلاص، صفا، صمیمیت، غیرت و شجاعت آن‌ها را از نزدیک مشاهده کرده‌ام. نام فاطمیون که آن‌ها برای خود برگزیده‌اند، واقعا برازنده آنهاست…آنچه در سوریه اتفاق افتاد و پیروزی‌های مقاومت در سوریه، منشأ تحول در تاریخ آینده ما خواهد بود. یعنی ما یک دوران قبل از مقاومت در سوریه و یک دوران هم بعد از مقاومت در سوریه داریم و این مقاومت در سوریه تاریخ را به دو بخش تقسیم کرد. با این مقاومت تحولی نو برای اسلام و مسلمین شکل گرفت و در شکل‌گیری این تحول فاطمیون نقش اساسی را ایفا می‌کنند. تاریخ خواهد نوشت که پس از پیروزی مقاومت در سوریه، دنیا به سمت دیگری رفت و معادلات منطقه‌ای و جهانی عوض شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از باشگاه خبرنگاران، رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی خاطرنشان کرد: امروز جهان به دو قسمت تقسیم شده است. در یک قسمت آمریکا، رژیم صهیونیستی و حکومت یهودی‌صفت حاکم بر عربستان و امارات و در سوی دیگر ایران و سایر گروه‌های مقاومت از جمله فاطمیون، زینبیون و حیدریون و همه آزادی‌خواهان عالم قرار گرفته‌اند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: امروز جبهه مقاومت از کوه‌های هندوکش تا دریای مدیترانه و دریای سرخ امتداد دارد. در مقابل این جبهه، جبهه استکبار قرار گرفته است. کسانی همچون بن سلمان و بن زاید اسم اسلام دارند، اما خود را به شیطان فروخته‌اند و دست‌های خود را آشکار کرده‌اند.
جمعی از فرزندان شهدای لشکر فاطمیون در این مراسم به اجرای سرود پرداختند. پس از صرف افطار هم از فرزندان این شهدا با اهدای جایزه تجلیل شد. برای نوگلان فاطمیون که خون پاک پدران بزرگشان در رگ‌هایشان جاری است، شاید مهم‌تر از این نباشد که روزی پای در رکاب ببرند و ریشه ظالمان و لانه‌های تروریست‌ها را در پهنه جهان بکنند و قبله اول و دوم مسلمین را از حصر صهیونیسم و اسارت آل‌سعود نجات دهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن