ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 104317
  • ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۷:۳۷
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :

توکل کرمان: عربستان و امارات از هر انقلابی هراس دارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس‌ العربی، توکل کرمان، فعال حقوق بشر یمنی دارنده جایزه صلح نوبل در جریان سخنرانی خود طی مراسم افطاری در شهر استانبول ترکیه گفت: نبرد ضد انقلاب‌های بهار عربی که در آن اموال کشورهای عربی حاشیه خلیج‌فارس، تبانی کشورهای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس‌ العربی، توکل کرمان، فعال حقوق بشر یمنی دارنده جایزه صلح نوبل در جریان سخنرانی خود طی مراسم افطاری در شهر استانبول ترکیه گفت: نبرد ضد انقلاب‌های بهار عربی که در آن اموال کشورهای عربی حاشیه خلیج‌فارس، تبانی کشورهای غربی و گروه‌های محلی در یک مسیر قرار گرفته‌اند، شکست خواهد خورد.

وی در ادامه افزود: زمانی که بهار عربی پیروز شود همه چیز به تصویر قابل احترام آن باز خواهد گشت. رعایت حقوق شهروندی در اوضاع واقع مردم و معیشت آنها مجسم خواهد شد.

این فعال حقوق بشر یمنی خاطرنشان کرد: کشورهایی مانند عربستان و امارات از انقلاب‌ها حتی در موزامبیک می‌ترسند.

وی گفت: منطقه عربی از زمان انقلاب‌های بهار عربی در هشت سال قبل، در وضعیت بسیار حساسی به سر می‌برد و رخدادهای متعددی به صورت متوالی صورت می‌گیرد.

توکل کرمان عنوان داشت: زمانی که جوانان بهار عربی بر اهمیت تبدیل شدن کشورهایشان به کشورهای دموکراتیک واقعی تاکید می‌کردند، کشورها و سازمان‌های دیکتاتوری وجود داشتند که در پیدا و پنهان تلاش می‌کردند تا اوضاع را به قبل برگردانند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن