ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 104320
  • ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۷:۳۷
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
180 عملیات تک‌تیراندازان یمنی در 72 ساعت اخیر و کشته شدن ده‌ها «متجاوز»

180 عملیات تک‌تیراندازان یمنی در 72 ساعت اخیر و کشته شدن ده‌ها «متجاوز»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک منبع مطلع در یگان تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن شنبه (دیروز) خبر داد، این یگان در سه روز اخیر بیش از 180 عملیات علیه «نیروهای متجاوز ائتلاف سعودی» انجام داده است. بر اساس گزارش شبکه‌ «المسیره» یمن، این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک منبع مطلع در یگان تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن شنبه (دیروز) خبر داد، این یگان در سه روز اخیر بیش از 180 عملیات علیه «نیروهای متجاوز ائتلاف سعودی» انجام داده است.

بر اساس گزارش شبکه‌ «المسیره» یمن، این منبع آگاه در ادامه گفت: در این عملیات‌ها بیش از 180 نیروی ائتلاف از جمله مزدوران سودانی و نظامیان سعودی کشته شدند.

بنا به این گزارش، یگان تک‌تیراندازان در 18 آوریل گذشته نیز 58 عملیات علیه نیروهای متجاوز انجام دادند که در نوع خود، رقم بالایی محسوب می‌شود.

از سوی دیگر، یگان پهپادی ارتش یمن نیز امروز برای چهارمین بار طی یک هفته گذشته، فرودگاه‌های جنوب عربستان سعودی را هدف حمله پهپادی قرار داد (جزئیات بیشتر).

«ائتلاف عربی» به رهبری عربستان سعودی از فروردین‌ماه سال ۱۳۹۴ کشور فقیر یمن را برای بازگرداندن قدرت به «عبد ربه منصور هادی»، رئیس‌جمهور مستعفی یمن هدف حملات سنگین هوایی، زمینی و دریایی قرار داده است. 

«یوسف الحاضری» سخنگوی وزارت بهداشت یمن اعلام کرده، از زمان آغاز حملات ائتلاف سعودی در سال ۲۰۱۵ (۱۳۹۴) بیش از ۵۰ هزار یمنی کشته و زخمی شده‌‌اند.

الحاضری به خبرگزاری روسی «اسپوتنیک» گفت: در نتیجه بمباران مستقیم، تا کنون ۵۲ هزار یمنی کشته و زخمی شده‌‌اند. تعداد کشته شدگان به ۱۳ هزار و ۲۵۰ نفر می‌رسد که ۳۸۰۰ کودک در میان آنها وجود دارند.

بر اساس گزارش‌های پیشین سازمان ملل ۲۲ میلیون نفر یعنی حدود ۷۵ درصد جمعیت یمن به کمک نیاز دارند و هشت میلیون و چهارصد نفر از آنها نمی‌دانند وعده بعدی غذایشان را چگونه تأمین خواهد شد (جزئیات بیشتر).

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن