ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 104353
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۴:۴۳
  • 110 بازدید
  • ارسال توسط :
تجلیل از خانواده شهداء یک تکلیف است

تجلیل از خانواده شهداء یک تکلیف است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،  سرهنگ بهزاد ولیان ، فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی در این دیدار ضمن بیان اینکه ما مرهون خانواده شهدا هستیم، گفت: دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهداء و تکریم آنان مایه دلگرمی، قوت قلب و انگیزه مضاعف […]

تجلیل از خانواده شهداء یک تکلیف استبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،  سرهنگ بهزاد ولیان ، فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی در این دیدار ضمن بیان اینکه ما مرهون خانواده شهدا هستیم، گفت: دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهداء و تکریم آنان مایه دلگرمی، قوت قلب و انگیزه مضاعف مسئولان برای خدمتگزاری بیشتر و شایسته به مردم و نظام اسلامی است.

وی در ادامه بیان داشت: انقلاب ما را خون شهیدان بیمه کرده است و تا زمانی که فرهنگ غنی شهادت در جامعه باشد خدشه‌ای به آرمان‌های والای اسلامی ما وارد نخواهد آمد.

سرهنگ ولیان ابراز داشت: امروز بزرگترین مسئولیتی که بر دوش همه ما نهاده شده است، ادامه دادن راه شهیدان و قدردانی و همدردی با خانواده‌های معظم شهداست.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی افزود: راز پیروزی انقلاب اسلامی و بقاء و دوام آن در نگهداری ارزش‌های انقلاب وحدت کلمه است و این انقلاب به آسانی بدست نیامده و با خون پاکترین و رشیدترین فرزندان این ملت تضمین شده پس نباید در پاسداری از آن غفلت شود.

گفتنی است در پایان این دیدار با اهداء هدایایی از صبر و استقامت خانواده معزز این عزیزان در راه پیشرفت و سرافرازی انقلاب اسلامی تجلیل شد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن