ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 104355
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۵:۱۳
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
ادامه نقض توافق استکهلم از سوی مزدوران عربستان؛ پیروزی ارتش یمن در جبهه‌‎های مختلف

ادامه نقض توافق استکهلم از سوی مزدوران عربستان؛ پیروزی ارتش یمن در جبهه‌‎های مختلف

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در ادامه نقض آتش‌بس در استان الحدیده منطقه "7 یولیو" در شهر الحدیده را هدف حملات توپخانه‌ای و رگباری خود قرار دادند. خبرنگار المسیره گزارش داد […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در ادامه نقض آتش‌بس در استان الحدیده منطقه "7 یولیو" در شهر الحدیده را هدف حملات توپخانه‌ای و رگباری خود قرار دادند.

خبرنگار المسیره گزارش داد که بر اثر این حملات خسارت‌های سنیگنی به منازل شهروندان یمنی وارد شده است.

نیروهای یمنی روز یکشنبه پیشروی مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی به مواضع خود در تعز را متوقف کردند که بر اثر این عملیات شماری از مزدوران به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

هلاکت دو نظامی سعودی در جنگ با یمنی‌هاشلیک موشک زلزال ارتش یمن به مواضع مزدوران عربستان

نیروهای یمنی روز یکشنبه یکی از مناطقی را که تحت اشغال مزدوران ارتش سعودی در اطراف نجران بود به کنترل خود در آوردند و موفق شدند در جریان این عملیات مقادیری سلاح را به غنیمت بگیرند و یک خودروی نظامی را منهدم کنند.

از سوی دیگر نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن حملات گسترده مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در جبهه "الزاهر" واقع استان البیضاء را دفع کرده و خسارت‌های سنگینی به آنها وارد ساختند. 

یک منبع نظامی گفت که حملات مزدوران چهار ساعت به طول انجامید اما آنها نتوانستند هیچگونه پیشروی را محقق کنند و متحمل شکست سنگینی شدند.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن