ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 104357
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۵:۲۰
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
الحوثی: حملات پهپادی پاسخ به بی توجهی به روند صلح است

الحوثی: حملات پهپادی پاسخ به بی توجهی به روند صلح است

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی السمیره، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن گفت: جنبش انصارالله سال گذشته حملات را متوقف کرده بود و آماده برداشتن گام های بیشتری بود اما متاسفانه کشورهای متجاوز […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی السمیره، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن گفت: جنبش انصارالله سال گذشته حملات را متوقف کرده بود و آماده برداشتن گام های بیشتری بود اما متاسفانه کشورهای متجاوز تحلیل نادرستی از این گام ها داشتند و باعث شد تا به طرح های صلح با بی احترامی و بی توجهی برخورد کنند.

وی تصریح کرد: نیروهای یمنی به طور یکجانب از سه بندر در کنار دریای سرخ عقب نشینی کردند اما ائتلاف متجاوز تحت سرکردگی سعودی از اجرای اقدام مشابه خودداری کردند.

الحوثی همچنین به محاصره شهر الدریهمی در استان الحدیده از سوی نیروهای متجاوز و مزدوران آن اشاره کرد و این اقدام را جنایتی آشکار توصیف کرد.

وی گفت: تداوم محاصره شهر الدریهمی جلوی چشم جهانیان و سازمان ملل جنایت دیگری است که باید این سازمان به آن رسیدگی کند.

الحوثی گفت: اقدام نهادهای وابسته به سازمان ملل برای وارد کردن مقادیری مواد غذایی امری مثبت است اما کفایت نمی کند و باید محاصره شهر الدریهمی برداشته شده و تجاوزگری علیه یمن متوقف شود.

ادامه نقض توافق استکهلم از سوی مزدوران عربستان؛ پیروزی ارتش یمن در جبهه‌‎های مختلفهلاکت دو نظامی سعودی در جنگ با یمنی‌ها

 

تداوم نقض آتش بس در الحدیده و حیس

نیروهای ائتلاف متجاوز سعودی به نقض آتش بس در استان الحدیده ادامه دادند.

این نیروها از ساعات اولیه صبح امروز دوشنبه منطقه مسکونی هفتم ژوئن در شهر الحدیده را با توپ و تیربار هدف قرار داده‌اند.

در حملات توپخانه‌ای، خسارت هایی به یکی از خانه های شهروندان یمنی وارد شده است.

همزمان هواپیماهای جاسوسی رژیم سعودی نیز بر فراز چند بخش استان الحدیده به پرواز درآمدند و متجاوزان با بیش از 25 گلوله توپ مناطق مختلف بخش حیس در این استان را هدف قرار دادند.

شکست پیشروی مزدوران سعودی در تعز

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن تلاش مزدوران سعودی برای پیشروی در جبهه الصلو در استان تعز را خنثی کره و شماری از آنها را کشته و زخمی کردند.

یک منبع نظامی یمنی گفت: واحد توپخانه‌ای نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی با گلوله باران مواضع مزدوران، خسارت و تلفات بیشتری به آنها وارد کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن