ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 104399
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
عبدالسلام: فرانسه فروش سلاح به ائتلاف متجاوز سعودی را متوقف کند

عبدالسلام: فرانسه فروش سلاح به ائتلاف متجاوز سعودی را متوقف کند

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله و رئیس هیئت ملی یمن در مذاکرات‌ها گفت که اظهارات وزیر خارجه فرانسه تا زمانی که پاریس فروش سلاح به کشورهای ائتلاف متجاوز سعودی را […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله و رئیس هیئت ملی یمن در مذاکرات‌ها گفت که اظهارات وزیر خارجه فرانسه تا زمانی که پاریس فروش سلاح به کشورهای ائتلاف متجاوز سعودی را متوقف نکرده است فایده ای ندارد.

وی ضمن استقبال از اظهارات وزیر خارجه فرانسه گفت: همه کشورهایی که در فروش سلاح به کشورهای ائتلاف متجاوز سعودی دست دارند باید در این اقدام خود که موجب ارتکاب وحشیانه ترین جنایت ها علیه یمنی ها شده است تجدید نظر کنند.

هلاکت دو نظامی سعودی در جنگ با یمنی‌هایمنی‌ها پهپاد جاسوسی سعودی را سرنگون کردند

ژان ایو لو دریان وزیر خارجه فرانسه از امارات و عربستان خواسته است که به جنگ علیه یمن پایان دهند. وی همچنین جنگ در یمن را جنگی کثیف خوانده است.

ائتلاف تحت امر عربستان سعودی به‌منظور بازگرداندن قدرت به «عبدربه منصور هادی»، رئیس‌جمهور مستعفی و تضعیف جنبش مردمی انصارالله یمن، حملات هوایی خود را به این کشور فقیر عربی از فروردین 1394 آغاز کرده است.

در این جنگ که تابحال میلیاردها دلار برای سعود‌ی‌ها هزینه در بر داشته است، تاکنون به کشته شدن ده‌ها هزار یمنی که بیشترشان غیرنظامی هستند منجر شده است. صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) روز دوشنبه از کشته و زخمی شدن 27 کودک یمنی در حملات 10 روز اخیر ائتلاف متجاوز سعودی خبر داده است. 

این در حالی است که عربستان با وجود حملات گسترده به یمن و تخریب بسیاری از زیرساخت‌های این کشور فقیر عربی، در رسیدن به اهداف اعلامی خود از جمله تأمین امنیت در مرزهایش با یمن و برگرداندن هادی به قدرت ناکام مانده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن