ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 104515
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
هدف قرار گرفتن جنوب یمن با شلیک موشک «بدر-اف»

هدف قرار گرفتن جنوب یمن با شلیک موشک «بدر-اف»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله روز دوشنبه با شلیک یک فروند موشک بالستیک «بدر-اف»، محل تجمع عناصر ائتلاف سعودی در استان البیضاء (جنوب) را هدف قرار داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از المسیره،‌ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله روز دوشنبه با شلیک یک فروند موشک بالستیک «بدر-اف»، محل تجمع عناصر ائتلاف سعودی در استان البیضاء (جنوب) را هدف قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از المسیره،‌ نیروهای موشکی ارتش یمن و انصارالله با شلیک این موشک، مواضع شبه‌نظامیان مستقر در پادگان «الهضبه» را هدف قرار دادند.

نیروهای موشکی یمن در اول اردیبهشت ماه گذشته نیز یک فروند موشک بالستیک «بدر-اف» را به سمت پایگاه شبه‌نظامیان مستقر در پایگاه «حکوله» در استان الضالع شلیک کرده بودند(جزئیات بیشتر).

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در تاریخ بیست و هشتم فروردین ماه گذشته در سالگرد شهادت صالح الصماد رئیس سابق شورای عالی سیاسی این کشور از موشک بالستیک جدید خود تحت عنوان «بدر-اف» رونمایی کرده بود.

بُرد این موشک 160 کیلومتر ، شعاع انفجار 350 متر  و تعداد ترکش‌های آن بیش از 14 هزار عدد است؛ در ارتفاع 20 متری منفجر می‌شود و دقت اصابت آن تنها سه متر است.

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن پیشتر گفته بود که یمن در حال حاضر از ذخایر موشکی راهبردی مناسبی برخوردار است و ادامه تجاوز نظامی به یمن به معنای پیشرفت صنایع نظامی و تداوم عملیات موشکی است و یگان موشکی یمن از قدرت کافی برای حمله به اهداف متعدد برخوردار است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن