ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 104615
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۶
  • 113 بازدید
  • ارسال توسط :
نبرد تصویربرداران فاطمیون در میدان مقاومت+فیلم

نبرد تصویربرداران فاطمیون در میدان مقاومت+فیلم

– اخبار فرهنگ حماسه و مقاومت – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از 22 اردیبهشت ماه 92 که فاطمیون تأسیس شد تا امروز به دلیل حضور بی نظیر رزمندگان افغانستانی در مناطق درگیری سوریه، بیشترین تعداد شهدای جبهه مقاومت را از آن خود کرده‌اند. امسال […]

– اخبار فرهنگ حماسه و مقاومت –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از 22 اردیبهشت ماه 92 که فاطمیون تأسیس شد تا امروز به دلیل حضور بی نظیر رزمندگان افغانستانی در مناطق درگیری سوریه، بیشترین تعداد شهدای جبهه مقاومت را از آن خود کرده‌اند. امسال فاطمیون شش ساله شد.

جدیت تشکیل فاطمیون از زمانی اتفاق افتاد که بحث تخریب قبر «حجربن عدی» به وقوع پیوست، همه جوان‌های مسلمان جهان از جمله این بزرگواران برافروخته و مستقیما وارد عمل شدند و از همان زمان مبارزات را شروع کردند. البته بسیاری از فرماندهان شهید فاطمیون در خاطراتشان اینگونه معرفی شدند که نزدیکی لحظه به لحظه تروریست‌ها به حرم حضرت زینب(س) و بی‌حرمتی به حریم اهل بیت(ع) آن‌ها را سراسیمه به سوریه کشانده و خواهان عضویت در فاطمیون کرد.

وداع رزمندگان فاطمیون با پیکر شهید تازه تفحص شده+عکس و فیلمحضور فعال خانواده شهدا و رزمندگان فاطمیون در روز قدس+تصاویر

18 خرداد ماه، سالروز تاسیس مرکز رسانه فاطمیون است. به همین مناسبت نماهنگی از تلاش گروه های تصویربرداری برای ثبت مبارزه رزمندگان خط مقدم جبهه مقاومت تهیه و تولید شده است. تصویربرداران شجاع فاطمیون که همیشه در سخت‌ترین لحظات، به ثبت رشادت‌های همرزمان خود می‌پردازند. نماهنگ تصویربرداران فاطموین در ادامه قابل مشاهده است:

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن