ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 104690
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۴:۲۶
  • 101 بازدید
  • ارسال توسط :
حمله پهپاد‌های یمن به پایگاه هوایی «ملک خالد» عربستان

حمله پهپاد‌های یمن به پایگاه هوایی «ملک خالد» عربستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ارتش یمن از حمله به پایگاه هوایی ملک خالد در شهر «خمیس مشیط» خبر دادند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از الجزیره، حمله به این پایگاه هوایی در خمیس مشیط توسط پهپاد‌های ارتش یمن صورت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ارتش یمن از حمله به پایگاه هوایی ملک خالد در شهر «خمیس مشیط» خبر دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از الجزیره، حمله به این پایگاه هوایی در خمیس مشیط توسط پهپاد‌های ارتش یمن صورت گرفته است.

شهر خمیس مشیط در منطقه عسیر در جنوب غرب عربستان سعودی قرار دارد. این شهر از لحاظ تعداد ساکنین پنجمین شهر بزرگ عربستان به شمار می‌آید و از اهمیت تجاری زیادی برای این کشور برخوردار است.

دو روز پیش سخنگوی انصارالله یمن با انتقاد از تداوم محاصره فرودگاه صنعا گفت که متجاوزان باید بدانند که فرودگاه‌های آن‌ها در تیررس نیرو‌های یمنی هستند.

وی تهدید کرده بود: «باید به کشور‌های متجاوز فهماند که فرودگاه‌های آن‌ها در تیررس آتش یمن قرار دارد و بستن آن‌ها و یا ایجاد اختلال کامل در کار آن‌ها نزدیک‌ترین راه برای شکست محاصره فرودگاه صنعاء است».

بازگشایی فرودگاه بین‌المللی صنعاء به روی هواپیما‌ها جهت انتقال بیماران به خارج یکی از بند‌های توافق استکهلم در مورد یمن است. با این حال، ائتلاف سعودی و اماراتی به تعهد خود عمل نکرده‌اند و این فرودگاه بیش از چهار سال است که تعطیل شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن