ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 104700
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۸:۵۲
  • 110 بازدید
  • ارسال توسط :
ارتش یمن: غافلگیری‌های زیادی برای عربستان سعودی و امارات داریم

ارتش یمن: غافلگیری‌های زیادی برای عربستان سعودی و امارات داریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد، عملیات پهپادی دوشنبه (دیروز) علیه پایگاه  هوایی «ملک خالد» در «خمیس‌مشیط» (واقع در عسیر عربستان سعودی) رادارهای پیشرفته و اتاق‌های کنترل از راه دور این پایگاه را هدف قرار داد. بر اساس […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد، عملیات پهپادی دوشنبه (دیروز) علیه پایگاه  هوایی «ملک خالد» در «خمیس‌مشیط» (واقع در عسیر عربستان سعودی) رادارهای پیشرفته و اتاق‌های کنترل از راه دور این پایگاه را هدف قرار داد.

بر اساس وب‌سایت «انصارالله»، یحیی سریع در کنفراس مطبوعاتی امروز خود اعلام کرد، این عملیات موفقیت‌آمیز بوده و جدیدترین سامانه‌های هوایی آمریکایی نتوانسته‌اند از آن اطلاع پیدا کنند (پهپادها را شناسایی کنند).

سخنگوی نیروهای مسلح یمن سپس تصریح کرد: پایگاه هوایی ملک‌خالد بزرگترین پایگاه نظامی ائتلاف است که از آن برای انجام حملات به خاک یمن استفاده می‌کند. ما بر اساس گزینه‌های در دسترس و زمان و مکانی که خود مشخص می‌کنیم، قادر به انجام بیش از یک عملیات در هستیم ، بانک اهداف ما روز به روز گسترده‌تر می‌شود و تمام اهداف ما با عکس و صدا مستند است.

سریع ادامه داد: نظام‌های سعودی و امارات را به توقف حملات نصیحت می کنیم، ما غافلگیری‌های بسیاری در اختیار داریم و روزهای آینده آنها را برای شما فاش خواهیم کرد.

وی در ادامه از غیرنظامیان خواست از تمامی اهداف نظامی و حیاتی دوری کنند و آنها را اهداف مشروع ارتش یمن خواند.

دو روز پیش نیز، شبکه المسیره یمن گزارش کرد که یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور وابسته به دولت نجات ملی در صنعاء، عملیاتی جدید علیه فرودگاه جازان (جیزان) در جنوب عربستان سعودی اجرا کرده است. 

طبق این گزارش، تعدادی پهپاد از نوع «قاصف K2» به فرودگاه جازان در جنوب عربستان حمله کرده و آشیانه و ایستگاه‌های هواپیماهای بدون سرنشین سعودی را که در جنگ یمن استفاده می‌شوند، هدف قرار گرفته است. 

ماه گذشته میلادی هم ارتش یمن در چهار نوبت، فرودگاه جازان را هدف عملیات پهپادی قرار داده بود. در یک نوبت از این حملات آشیانه، در عملیاتی دیگر سامانه‌های پاتریوت مستقر در این فرودگاه و در یک نوبت دیگر انبارهای تسلیحاتی هدف قرار گرفته بود.

حملات ائتلاف سعودی به یمن از فروردین‌ماه 1394 آغاز شده و تا کنون بیش از 50 هزار یمنی را کشته یا زخمی کرده است. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن