ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 104725
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :

انصارالله: فرودگاه‌های متجاوزان به یمن تعطیل می‌شود

العالم-یمن «علی القحوم» سه شنبه شب در گفت و گو با شبکه «المیادین» افزود: اگر تعطیلی فرودگاه‌های یمن ادامه یابد، فرودگاه‌های متجاوزان نیز به اهداف ما افزوده می شود، هدف قرار می گیرد و تعطیل خواهد شد. القحوم گفت: متجاوزان باید به جنگ یمن پایان دهند زیرا در غیر این صورت، ارتش یمن، بانک گسترده‌ای […]

العالم-یمن

«علی القحوم» سه شنبه شب در گفت و گو با شبکه «المیادین» افزود: اگر تعطیلی فرودگاه‌های یمن ادامه یابد، فرودگاه‌های متجاوزان نیز به اهداف ما افزوده می شود، هدف قرار می گیرد و تعطیل خواهد شد.

القحوم گفت: متجاوزان باید به جنگ یمن پایان دهند زیرا در غیر این صورت، ارتش یمن، بانک گسترده‌ای از اهداف را بمباران می‌کند.

عضو شورای سیاسی انصارالله یمن اشاره کرد: امروز معادله جنگ یمن تغییر کرده است و دشمنان باید این موضوع را درک کنند و یمن لقمه آسانی برای آنها نخواهد بود.

القحوم افزود: متجاوزان به هیچکدام از اهداف خود دست نیافته‌اند درحالی که قدرت یمن رو به افزایش است.

عربستان و امارات از ششم فروردین سال ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن به عنوان فقیرترین کشور عربی آغاز کردند تا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیاده خواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند. بر اثر این تجاوز تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار یمنی کشته شدند.

این جنگ همچنین میلیون‌ها یمنی را با بحران شدید گرسنگی و قحطی روبه رو کرده است؛ به گونه‌ای که سازمان ملل متحد در گزارشی، قحطی در این کشور را «بزرگ ترین فاجعه انسانی» نامید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن