ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 104727
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱:۳۲
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
حمله موشکی نیرو‌های یمنی به فرودگاه «ابها» در جنوب عربستان

حمله موشکی نیرو‌های یمنی به فرودگاه «ابها» در جنوب عربستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن فرودگاه «ابها» در جنوب عربستان را با موشک کروز هدف قرار داد و این موشک با دقت به هدف خود اصابت کرد. ­شبکه تلویزیونی العالم نیز […]

حمله موشکی نیرو‌های یمنی به فرودگاه «ابها» در جنوب عربستانبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن فرودگاه «ابها» در جنوب عربستان را با موشک کروز هدف قرار داد و این موشک با دقت به هدف خود اصابت کرد.

­شبکه تلویزیونی العالم نیز به نقل از یک منبع آگاه در یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از توقف ناوبری هوایی در فرودگاه ابها در جنوب عربستان پس از حمله موشکی نیرو‌های یمنی به این فرودگاه خبر داد.

در خبری دیگر، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی را در منطقه الهضبه در استان البیضاء با موشک زلزال- ۱ هدف قرار داد. شماری از مزدوران در این حمله کشته و زخمی شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن