ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 104740
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۵:۵۳
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
هشدار جدی انصارالله  به عربستان و امارات

هشدار جدی انصارالله به عربستان و امارات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، علی القحوم عضو جنبش انصارالله تصریح کرد اگر فرودگاه‌های یمن همچنان در محاصره باشد فرودگاه‌های متجاوزان هم بسته خواهد شد عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله اگر فرودگاه‌های یمن بسته بماند، فرودگاه‌های دشمن متجاوز را هم تعطیل خواهیم کرد و این فرودگاه در تیررس […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، علی القحوم عضو جنبش انصارالله تصریح کرد اگر فرودگاه‌های یمن همچنان در محاصره باشد فرودگاه‌های متجاوزان هم بسته خواهد شد عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله اگر فرودگاه‌های یمن بسته بماند، فرودگاه‌های دشمن متجاوز را هم تعطیل خواهیم کرد و این فرودگاه در تیررس اهداف خواهد بود.

بیشتر بخوانید: حمله یمن به فرودگاه سعودی با موشک کروز

امروز چهارشنبه یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز چهارشنبه یک فروند موشک بالدار کروز به فرودگاه بین المللی ابها شلیک کرد.

یک منبع در یگان موشکی گفت این موشک به دقت به هدف اصابت کرده و پرواز هواپیماها در پی این حمله متوقف شده است.

از سوی دیگر بر اساس گزارش شبکه المسیره، در عملیات تک تیراندازان در جنوب حیران و شرق مثلث عاهم در استان حجه، ۲۹ مزدور دشمن کشته و یا زخمی شدند. از استان البیضاء هم خبر می‌رسد که دو فروند موشک زلزال ۱ به تجمعات مزدوران در الهضبه شلیک شد که در نتیجه آن شماری از آنها کشته شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن