ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 104758
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
  • 405 بازدید
  • ارسال توسط :
امارات: در یمن هستیم چون نمی‌خواهیم صنعا یک نماینده دیگر برای ایران در منطقه باشد

امارات: در یمن هستیم چون نمی‌خواهیم صنعا یک نماینده دیگر برای ایران در منطقه باشد

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "سلطان احمد الجابر"، وزیر کشور امارات و مدیر عامل شرکت ملی نفت ابوظبی که همراه با ولیعهد این کشور به برلین سفر کرده است در گفتگویی با روزنامه "دی ولت" آلمان در پاسخ به این […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "سلطان احمد الجابر"، وزیر کشور امارات و مدیر عامل شرکت ملی نفت ابوظبی که همراه با ولیعهد این کشور به برلین سفر کرده است در گفتگویی با روزنامه "دی ولت" آلمان در پاسخ به این پرسش که جمهوری فدرال آلمان تا چه اندازه برای سیاست خارجی کشور شما اهمیت دارد گفت: آلمان در بالای لیست اولویت های ما قرار دارد. برلین برای ما یک شریک طبیعی است. اشتراکات زیادی بین کشورهای ما وجود دارد.

وی افزود: در زمینه سیاست خارجی ما همواره رویکردی مبتنی بر دانایی، صبر و پایداری صلح آمیز را دنبال می کنیم. در این زمینه ما می خواهیم شراکت استراتژیک با آلمان را تعمیق بخشیم. ما خواهان همکاری در بسیاری زمینه ها و در خیلی بخش ها هستیم. همکاری که هر دو کشورها و ملت ها از آن استفاده کنند. در این راستا ما از این مسئله بسیار خرسندیم که صدر اعظم آلمان ولیعهد ما را به برلین دعوت کرده است.

وی در بخش دیگری از این مصاحبه به تشدید مناقشات اتمی بین ایران و آمریکا پرداخته و گفت: ما در امارات به هیچ عنوان خواهان تشدید تنش ها نیستیم. ما همواره می خواستیم و همچنان مانند امروز خواهان تنش زدایی هستیم. اماراتی ها برای صبرشان معروف هستند. ما خواهان ساختن پل هایی بین ملت ها هستیم.

وزیر کشور امارات تصریح کرد که توافق اتمی به اعتقاد ما شکست خورده است. وی مدعی شد که ایران به تلاش های بی ثبات کننده خود در منطقه ادامه داده و همچنان از گروه های تروریست و افراط گرایان حمایت می کند. آن ها برنامه های اتمی و موشکی خود را گسترش می دهند.

وی در بخش دیگری از این مصاحبه تاکید کرد که ما به هیچ عنوان مسئله‌ای با ملت ایران نداریم. ما برای این کشور آرزوی رفاه و پیشرفت داریم. وی در اظهار نظری مداخله جویانه گفت که رهبری ایران باید بر پیشرفت های داخلی این کشور تمرکز کند به جای اینکه در امور منطقه‌ای دخالت کند.

ریابکوف: روسیه نمی‌تواند خطر شکست برجام را نادیده بگیرد/ اروپا باید در روابط تجاری با ایران قاطع باشددیپلمات روس: مسئولیت شکست برجام فقط به‌عهده آمریکا خواهد بود

الجابر در ادامه تصریح کرد که این مسئله برای ما مهم است که در مذاکرات با ایران مشارکت داده شویم. بازیگر‌ان منطقه‌ای باید شریک این مذاکرات باشند. ما نمی خواهیم دوباره یک توافق آماده شده را آنگونه که در توافق هسته‌ای بود بپذیریم. ما درباره یک چیز اطمینان داریم که یک قدرت هسته‌ای مانند ایران را در همسایگی خود نمی پذیریم.

وی در ادامه درباره دخالت های کشورش در جنگ یمن نیز گفت: ما همواره این مسئله را آشکار کرده‌ایم که خواهان یک راه حل سیاسی هستیم. ما از تلاش های فرستاده ویژه سازمان ملل در این راستا حمایت می کنیم.

این مقام اماراتی در بخش دیگری از این گفتگو اظهار داشت که ما در یمن هستیم چرا که نمی خواهیم این کشور یک نماینده دیگر برای ایران و به زعم وی توسعه طلبی هایش در منطقه باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن