ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 104795
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :

مقام یمنی: عربستان بسیاری از فرودگاه‎های یمن را تخریب کرد

العالم-يمن یک مقام در وزارت حمل و نقل یمن که نامش ذکر نشده گفت: عربستان سعودی پس از هدف قرار گرفتن فرودگاه أبها اعلام کرد که بمباران فرودگاه ها جنایت جنگی است اما فراموش کرده که خود در این سال ها بارها با موشک و بمباران فرودگاه های یمن را تخریب کرده و در جریان […]

العالم-يمن

یک مقام در وزارت حمل و نقل یمن که نامش ذکر نشده گفت: عربستان سعودی پس از هدف قرار گرفتن فرودگاه أبها اعلام کرد که بمباران فرودگاه ها جنایت جنگی است اما فراموش کرده که خود در این سال ها بارها با موشک و بمباران فرودگاه های یمن را تخریب کرده و در جریان آنشماری زیادی از کارکنان غیر نظامی فرودگاه کشته شدند.

این مقام افزود: اقدام ارتش یمن در هدف قرار دادن فرودگاه أبها تنها راه حل برای بازگشایی فرودگاه بین المللی صنعا است که از سال ۲۰۱۶ توسط ائتلاف سعودی تعطیل شده است.

وی همچنین گفت: ائتلاف سعودی بسیاری از فرودگاه های یمن را تخریب کرد که نقض پیمان نامه ها و معاهده های بین المللی به شمار می آید.

در همین حال «محمد علی الحوثی» عضو شورای سیاسی انصارالله یمن روز پنجشنبه در واکنش به تلاش مقام های سعودی برای مظلوم نمایی علیه نیروهای یمنی گفت: ابتدا باید تجاوز و محاصره محکوم شود نه قربانی.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن