ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 104840
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
  • 120 بازدید
  • ارسال توسط :
تأکید عمان بر ضرورت حل‌وفصل سیاسی بحران یمن

تأکید عمان بر ضرورت حل‌وفصل سیاسی بحران یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک مسئول وزارت خارجه عمان امروز جمعه گفت که این کشور تنش‌های نظامی و حوادث میدانی مرتبط با جنگ یمن که آخرین مورد آن حمله به فرودگاه «أبها» عربستان سعودی بود، به دقت دنبال می‌کند. طبق گزارش خبرگزاری عمان، این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک مسئول وزارت خارجه عمان امروز جمعه گفت که این کشور تنش‌های نظامی و حوادث میدانی مرتبط با جنگ یمن که آخرین مورد آن حمله به فرودگاه «أبها» عربستان سعودی بود، به دقت دنبال می‌کند.

طبق گزارش خبرگزاری عمان، این مسئول وزارت خارجه عمان که به نام وی اشاره‌ای نشده است، تأکید کرد که عمان خواهان پرهیز از تشدید تنش‌هایی است که به نفع امنیت و ثبات منطقه نیست.

وی ابراز امیدواری کرد که در مرحله آینده بر روند سیاسی تحت نظارت سازمان ملل تمرکز شود به گونه‌ای که راهکاری جهت حل‌وفصل سیاسی بحران در جمهوری برادر یمن حاصل و امنیت و منافع کشورهای همسایه آن نیز حفظ شود.

فرودگاه منطقه‌ای أبها که گفته می‌شود از سال 2016 به فرودگاه بین‌المللی تبدیل شده، در منطقه «عسیر» در جنوب غرب عربستان سعودی واقع شده است.

«ترکی المالکی» سخنگوی ائتلاف سعودی روز چهارشنبه گذشته اقدام ارتش یمن در حمله به این فرودگاه را «اقدام تروریستی» توصیف کرد و اعلام کرد که «گلوله حوثی به سالن ورود فرودگاه بین‌المللی أبها اصابت کرده است».

او توضیح داد که مسئولان ذی‌ربط در حال تشخیص نوع «گلوله» هستند که در «حمله تروریستی» استفاده شده است. او گفت که «شبه‌نظامیان تروریست حوثی مورد حمایت ایران، از طریق رسانه‌های خود، مسئولیت این کار تروریستی را با استفاده از موشک کروز -آنچنان که ادعا کرده‌اند- برعهده گرفته‌اند که اعترافی صریح است و مسئولیت کامل هدف گرفتن تأسیسات مدنی و غیرنظامی را در پی دارد… امری که ممکن است جنایت جنگی.. باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن