ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 104857
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
خاک‌ریز امروز کشور فضای مجازی و رسانه است

خاک‌ریز امروز کشور فضای مجازی و رسانه است

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام محمود ریاضت عصر امروز در مراسم سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حسینعلی پور ابراهیمی در گلزار شهدای رشت با بیان اینکه تقدیم هشت هزار شهید گیلانی نشان از بصیرت بالای گیلانیان است، اظهار کرد: گیلان به‌اندازه شهدای چند […]

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام محمود ریاضت عصر امروز در مراسم سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حسینعلی پور ابراهیمی در گلزار شهدای رشت با بیان اینکه تقدیم هشت هزار شهید گیلانی نشان از بصیرت بالای گیلانیان است، اظهار کرد: گیلان به‌اندازه شهدای چند استان کشور شهید تقدیم انقلاب کرده و ارادت خود نسبت به انقلاب را نشان داده است.

وی با اشاره به اینکه قرآن کریم به دودسته در دنیا صفت مردانگی داده است، افزود: فعالیت‌های شهید پورابراهیمی در مساجد و هیئت‌ها نشان از انقلابی گری او دارد و گمنامی او در کارها و فعالیت‌ها نشان از فروتنی و تواضع او داشت.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه شهید پورابراهیمی شهرت گریز بود، گفت: اخلاص و فروتنی شهید پورابراهیمی باعث محبوبیت او شد و او را در بین دوستان خاص کرده بود.

ریاضت با اشاره به اینکه مردم ما اطاعت از ولی‌فقیه را در این ۴۰ سال به‌خوبی نشان داده‌اند، بیان کرد: مردم کشور با تقدیم فرزندان خود درراه دفاع از وطن و دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) نشان دادند که دیگر نمی‌گذارند حادثه کربلا تکرار شود.

وی با بیان اینکه اکثر شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در سنین نوجوانی و جوانی آسمانی شدند، تصریح کرد: شهید مدافع حرم حسینعلی پور ابراهیمی نیز در سنین نوجوانی در دفاع مقدس جان‌فشانی کرد و در مقابل دشمن بعثی ایستاد.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه جنگ هنوز به پایان نرسیده، بیان کرد: جنگ بین حق و باطل همیشه ادامه دارد و امروز فقط سنگر ما عوض‌شده و جنگ هنوز ادامه دارد.

ریاضت با بیان اینکه جبهه جنگ در کشور گاهی همراه با اسلحه، موشک و توپ بود، گفت: امروز خاک‌ریز جنگ در کشور ما فضای مجازی و رسانه است و باید جوانان ما در این عرصه ورود کنند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی در جامعه حاصل بی‌تدبیری‌ها است، افزود: دشمنان داخلی و خارجی در تلاش هستند که از طریق ایجاد مشکلات اقتصادی در جامعه مردم ما را از نظام بدبین کنند اما باید بدانند مردم ما مردم با بصیرتی هستند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این‌که خواب برگشت آمریکا به این کشور هیچ‌وقت تعبیر نخواهد شد، تصریح کرد: آمریکایی‌ها و دشمنان با ترفند مذاکره درصدد این هستند که پای خود را به کشورمان باز کنند اما بدانند که ما با گرگ‌صفتان و حکومت‌های کودک کش مذاکره نمی‌کنیم.

ریاضت با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها آرزوی مذاکره با ایران را باید به گور ببرند اذعان کرد: پاسخ مقام معظم رهبری به نخست‌وزیر کشور ژاپن پاسخی محکمی به رئیس‌جمهور آمریکا بود تا بداند که ملت ایران مستحکم در مقابل استکبار و دشمنان ایستاده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن