ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 104863
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
هلاکت چند مزدور عربستان در حملات پهپادی و توپخانه‌ای ارتش یمن

هلاکت چند مزدور عربستان در حملات پهپادی و توپخانه‌ای ارتش یمن

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، یگان پهپادی و توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن عملیاتی مشترک در استان البیضاء انجام دادند. یک منبع نظامی گفت که در این عملیات مشترک مراکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، یگان پهپادی و توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن عملیاتی مشترک در استان البیضاء انجام دادند.

یک منبع نظامی گفت که در این عملیات مشترک مراکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در جبهه "قانیه" در استان البیضاء هدف قرار گرفت و بر اثر آن شماری از مزدوران کشته شدند.

مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در ادامه نقض توافق استکهلم 15 خمپاره به مناطق مختلف منطقه "الجبلیه" در بخش "التحیتا" در استان الحدیده شلیک کردند.

و خبر دیگر اینکه جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی دوبار منطقه الربوعه در عسیر را بمباران کردند.

عملیات ضربتی نیروهای یمنی در صحرای میدی؛ ده‌ها مزدور عربستان کشته شدندادامه موشک باران مواضع مزدوران عربستان توسط یمنی‌ها

یک منبع نظامی گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواضع مزدوران در جبهه "بیر باشا" در تعز را هدف حملات خود قرار داده و خسارات سنگینی به آنها وارد ساختند.

این منبع همچنین گفت که یگان مهندسی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جریان این عملیات چندین بمب در مسیر حرکت مزدوران منفجر کرد که این امر خسارت‌های وارد شده به آنها را بیشتر کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن